Re: Metalheads Convergence Corner

112
met0t0 wrote:Ah Trivium, nog zo'n groep waar ik vroeger veel naar luisterde, maar wat uit het oog verloren was. Leuk om te weten dat ze een nieuw album gaan uitbrengen :)
Dat niet alleen, ze komen naar België bij Alcatraz
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Metalheads Convergence Corner

117
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:Ah Trivium, nog zo'n groep waar ik vroeger veel naar luisterde, maar wat uit het oog verloren was. Leuk om te weten dat ze een nieuw album gaan uitbrengen :)
Dat niet alleen, ze komen naar België bij Alcatraz
Kheb eindelijk eens kunnen luisteren naar hun Silence in the Snow. Shit, lekker liedje zeg. :cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Metalheads Convergence Corner

119
Er komen dit jaar nog heel wat albums uit waar ik naar uitkijk. Naar welke albums kijken jullie nog uit?

Ik kijk vooral uit naar Sovran van Draconian. Da's een doom-metal band die tot mijn favorieten binnen het genre hoort. Perfecte afwisseling tussen grunts, vrouwelijke zang, trage en melancholische gitaren, enz. Jammer genoeg heb ik ze nog niet live gezien aangezien het een relatief onbekende groep is die niet zoveel optreedt.

Hier een teaser voor hun nieuw album, komt uit op 30 oktober:



Voor de rest valt er binnen het doom-genre ook nog ander goed nieuws te rapen: My Dying Bride brengt op 18 september hun nieuw album uit. Er is al één nummer van vrijgegeven en dat klinkt helemaal zoals de groep al jaren bekend is. Ik ben benieuwd hoe de rest van het album zal klinken.



Buiten het doom-genre kijk ik ook wel uit naar Saxon hun nieuw album.
Hier al een nummer daarvan:

Re: Metalheads Convergence Corner

120
met0t0 wrote:Er komen dit jaar nog heel wat albums uit waar ik naar uitkijk. Naar welke albums kijken jullie nog uit?
Euh...

Het nieuwe album van Trivium.
Het nieuwe album van Stratovarius.
Het nieuwe album van Edu Falaschi.
En ik vergeet er nog een paar...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron