Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1068
Wonderwoman 8/10
Ik vond hem eerlijk gezegd niet zo heel veel beter als bv. batman v superman. Ik kreeg er wel captain america: the first avenger vibes bij. Je krijgt eerst een stukje te zien in het heden, en dan verplaatst het verhaal zich naar de tijd van de oorlog. Het verhaal was op zich wel goed. Er zaten echt wel prachtige scenes in.
Ook nog 10/10 voor het prachtige nederlands dat gesproken werd in de film
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1069
Mr.Wolf wrote:Wonderwoman 8/10
Ik vond hem eerlijk gezegd niet zo heel veel beter als bv. batman v superman. Ik kreeg er wel captain america: the first avenger vibes bij. Je krijgt eerst een stukje te zien in het heden, en dan verplaatst het verhaal zich naar de tijd van de oorlog. Het verhaal was op zich wel goed. Er zaten echt wel prachtige scenes in.
Ook nog 10/10 voor het prachtige nederlands dat gesproken werd in de film
Ik geef hem een 9/10. Verfrissend met een vrouwelijke heldin. Past perfect binnen haar rol.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1075
coolgamer wrote:
Tjeefkeuh wrote:Wonder Woman

Was een 7 geweest maar het einde was slecht

6/10
Wat vond je zo slecht aan het einde?
[+] Wonder Woman einde
Ik dacht dat de film opbouwde naar haar realisatie dat mensen zelf verantwoordelijk waren voor oorlog enz. M.a.w. dat er een grijze zone is die ze in haar naiviteit niet zag. Uiteindelijk gebeurt dat dan in de film als ze die Duitse generaal neersteekt. Tot hiertoe valt het nog mee.

Maar dan volgt de dwaze twist dat die Brit Ares is en dat de god van de oorlog zelf om een of andere reden op de achtergrond blijft en via intriges de oorlog beinvloedt. Hij teleporteert wat rond om zijn monoloog af te werken en dan blijkt dat hij er even Brits uitzag duizenden jaren geleden en met dezelfde onnozele snor (het mag zeker niet te verwarrend worden voor het publiek). Op dat moment schoot ik bijna in de lach in de cinema. Wanneer hij die gaten in zijn helm trekt en zijn snor er door te zien was weer trouwens. Slechte castingkeuze vond ik.

Ze verslaat hem uiteindelijk na het zoveelste comicfilm cg-festijn dankzij "de kracht van de liefde". Veel te melig.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1076
Transformers 5: The Last Knight 6/10
Ik vond hem eigenlijk niet goed. Eerst en vooral duurde hij veel te lang (2.30 uur) waardoor ik het al beu was toen het eindgevecht moest beginnen. Het verhaal viel nog goed mee. Was zoiets met koning Arthur enzo. Uiteindelijk werd ik gek van al die verschillende zwarte balkjes die hij gebruikte in de film à la The Order. Op 2 seconden was het formaat gelijk 4 keer veranderd.
Uiteindelijk werd Anthony Hopkins toch het pluspunt van de film. Wel een leuk personage.
Het was wel weer op op en top Michael Bay. Zit Megatron daar gewoon vuur te spuwen op de grond met geen enkele reden. Komt de Mark Wahlberg op een plaats waar ge overal zo van die sfeervlammenwerpers ziet. 20000 explosies,...
Toch wel 1 van de mindere films, maar hey: er is toch maar weer een aanzet gegeven tot een volgende film. Ik hoop dat ze hier terug iets moois van maken.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1078
Mr.Wolf wrote:Spider-Man: Homecoming 9/10
Weer een zalige Marvel film. Nu weer een nieuw begin voor onze spinnenman. Ook deze film had weer zijn eigen vibe net zoals de vorige. Het enige nadeel was de bad guy die ik niet zo heel cool vond.
Afgelopen weekend een spidey-marathon gehouden, kijk al uit naar deze!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image