Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1158
Black Panther 8/10
Best goeie Marvel film, maar niet de beste. Het is weer een heel generisch verhaal, maar dat wel altijd leuk blijft. Nu gaat het over koning T'Challa van Wakanda. Dit is een land waar niemand iets van af weet en gelegen is in Afrika. Het zou ook 1 van de meest welvarende landen zijn ter wereld. Toevallig zit de grond hier ook vol met het sterkste metaal ter wereld. Hierdoor ontstaan er een aantal conflicten en van het een komt het ander.
Black Panther maakte zijn entree al in Civil War, maar heeft hier zijn stand alone film gekregen. Het sluit zoals altijd weer aan bij de MCU.
Nu kunnen we de laatste sprint beginnen naar Avengers Infinity War!!!
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1159
The Bourne Ultimatum 7,5/10

Kon niet goed volgen nog nooit een Bourne film gezien, maar precies beter dan 007 lekkere actie en achtervolging kan ik wel smaken.

The Revenant 9/10

Blijft een meesterwerk ook all heb ik deze al vijf keer gezien. Echt geweldige acteerprestaties van Hardy en DiCaprio.

What Lies Beneath 7/10

Goeie film, maar wel voorspelbare jump scares. Het genre was zogezegd horror? Mijn vriendin durfde soms niet zien, maar vond er niks engs aan. Zo paranormale dingen zijn niet echt mijn ding, maar et verhaal was wel goed. Geef mij maar een Saw :P

Divergent Series: Allegiant 7,5/10

Krijgt mindere recensies, maar vind ik niet helemaal correct. Dit sci-fi spreekt gewoon een beperkte doelgroep aan en wordt toch door vele bekeken omdat hhet wordt geassocieerd met de Honger Spelen wat achteraf dan tegenvalt. Zelf vond ik de trilogie goed veel actie en altijd spannend.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1160
RoyVdW wrote:The Bourne Ultimatum 7,5/10

Kon niet goed volgen nog nooit een Bourne film gezien, maar precies beter dan 007 lekkere actie en achtervolging kan ik wel smaken.
Het is best om ze in volgorde te bekijken om te begrijpen wat er gebeurt. 1 2 en 3 werden steeds beter, maar lijken nogal op mekaar; de spinoff en de recente sequel zijn zeer flauw in vergelijking.

De Bond-films met Craig hebben trouwens inspiratie gehaald bij de Bourne films om de reeks nieuw leven in te blazen.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1161
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:The Bourne Ultimatum 7,5/10

Kon niet goed volgen nog nooit een Bourne film gezien, maar precies beter dan 007 lekkere actie en achtervolging kan ik wel smaken.
Het is best om ze in volgorde te bekijken om te begrijpen wat er gebeurt. 1 2 en 3 werden steeds beter, maar lijken nogal op mekaar; de spinoff en de recente sequel zijn zeer flauw in vergelijking.

De Bond-films met Craig hebben trouwens inspiratie gehaald bij de Bourne films om de reeks nieuw leven in te blazen.
Thx voor info. Dan ga ik die zeker eens moeten zien. Hoeveel Bourne films zijn er en wat is de volgorde? Zal eens opzoeken op Wikipedia.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1169
Tomb Raider

Zeer matig, veel goeie acteurs, maar een slecht script.
Er zaten veel elementen uit de reboot in 2013 in, maar niks van wat toegevoegd of gewijzigd is kwam de film ten goede.
Na afloop lijkt het eigenlijk ook dat er bijna niets gebeurd is in de film.

5.5/10

De films met Angelina Jolie waren waarschijnlijk slechter, maar wel meer entertainend.
cron