Re: Welke serie volg je momenteel?

122
Sanity penguin wrote:Iemand The Newsroom al gezien? Zou blijkbaar ook een hele goeie zijn van HBO.
Kheb alle 3 de seizoenen gezien. Zeer goed, alleen werd het verhaal naar het einde toe wat gehaast afgewerkt omdat de schrijver ermee wou stoppen. Boeiende personages, goed geacteerd, sterk verhaal enz. Alsk dan toch een minpunt moet opnoemen is het dat de dialogen nogal overdreven snel en zwaar zijn, hoewel dat wel past in die wereld. Maar daarvoor zijn er ondertitels natuurlijk.

Re: Welke serie volg je momenteel?

125
gamerke1992 wrote:Game of thrones seizoen 5 blijft echt op het niveau dat ik gehoopt had :D Spijtig dat afleveringen maar een klein uur duren, want ik zou véél langer kunnen kijken :p
Dat van dat uur heb ik ook met Penny Dreadful. Verschrikkelijk als ge niet meteen kunt verder kijken ook maar een week moet wachten op het vervolg. :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

126
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:Game of thrones seizoen 5 blijft echt op het niveau dat ik gehoopt had :D Spijtig dat afleveringen maar een klein uur duren, want ik zou véél langer kunnen kijken :p
Dat van dat uur heb ik ook met Penny Dreadful. Verschrikkelijk als ge niet meteen kunt verder kijken ook maar een week moet wachten op het vervolg. :p
Ja idd en zo een uur is zo snel voorbij :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

128
Ik ben op dit moment vampire diaries(s5), once upon a time (s4), between en Utopia aan het kijken. Between is een netflix original en er komt elke week een nieuwe aflevering, dus moet nu wachten :(
Utopia heb ik nog niet veel van gezien, maar het lijkt me al wel een spannende serie.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

130
gamerke1992 wrote:
Marty wrote:De season finale van The Flash(s1) en van Supernatural(s10) waren weer awesome :cool:
Evenals Grimm (s4) en Marvel Agents of Shield (S2)
Van the flash moet ik de laatste aflevering nog zien, ik kijk er wel naar uit :D
Flash was super! Ook Supernatural was goed, hele seizoen feitelijk. Alles valt nu weer wat stil, dus misschien eindelijk eens tijd om aan The Walking Dead te beginnen.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

131
Vikings seizoen 3 was weer top, nu weer een jaar wachten op vervolg ;(
Ik ben ook beginnen kijken naar the legend of korra, opvolger van avatar: de legende van aang. Omdat ik de serie met aang zo goed vond heb ik die van korra eens een kans gegeven en ik moet zeggen tot nu toe vind ik het zeer goed en vind ik het zeer leuk om met kleine beetjes ook te zien wat er geworden is van onze helden van de vorige serie.
Image