Re: Welke serie volg je momenteel?

1232
Big Bang Theory even terug uitgekeken, een van mijn favoriete series ooit en persoonlijk vind ik het nog beter dan Friends

Breaking Bad ook uitgekeken, en ook deze behoort zeker tot mijn favorieten

Ondertussen beginnen kijken naar Better Call Saul, Young Sheldon en The Good Place. Die laatste had ik niet verwacht dat het m'n ding zou zijn maar zeer leuke serie!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1234
FGras wrote:Vikings season 6 heeft nu wel een flinke cliffhanger in de midseason finale...
Image



Sent from my iPhone using Tapatalk
Is die serie de moeite waard? Ben aan het twijfelen om te beginnen kijken.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1235
dividedx11 wrote:
FGras wrote:Vikings season 6 heeft nu wel een flinke cliffhanger in de midseason finale...
Image



Sent from my iPhone using Tapatalk
Is die serie de moeite waard? Ben aan het twijfelen om te beginnen kijken.
Zeker de eerste 3 (of was het 4?) seizoenen zijn erg goed vind ik! Dan heb je ook al een mooi afgerond verhaal en kun je kiezen of je het interessant genoeg vindt om verder te kijken!

Re: Welke serie volg je momenteel?

1236
FGras wrote:
dividedx11 wrote:
FGras wrote:Vikings season 6 heeft nu wel een flinke cliffhanger in de midseason finale...
Image



Sent from my iPhone using Tapatalk
Is die serie de moeite waard? Ben aan het twijfelen om te beginnen kijken.
Zeker de eerste 3 (of was het 4?) seizoenen zijn erg goed vind ik! Dan heb je ook al een mooi afgerond verhaal en kun je kiezen of je het interessant genoeg vindt om verder te kijken!
Goed om weten. Heb deze ook nog op mijn verlanglijst staan :hi5:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1239
gamerke1992 wrote:Ik ben crisis on infinite earth's aan het kijken. Alleen jammer dat ik nergens supergirl season 5 episode 9 kan vinden. Ik ben dan maar beginnen kijken vanaf the flash.
Ik heb deze gewoon via *iets illegaal* moeten bekijken, want supergirl, batwoman en de legends staan nog niet op netflix :/

Edit Kolm: Hier op het forum proberen we erop te letten om de illegale kanalen niet te promoten ;)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1241
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben crisis on infinite earth's aan het kijken. Alleen jammer dat ik nergens supergirl season 5 episode 9 kan vinden. Ik ben dan maar beginnen kijken vanaf the flash.
Ik heb deze gewoon via *iets illegaal* moeten bekijken, want supergirl, batwoman en de legends staan nog niet op netflix :/

Edit Kolm: Hier op het forum proberen we erop te letten om de illegale kanalen niet te promoten ;)
In lang vervlogen tijden deed ik dit ook op *uhum* andere manieren. Maar enkele jaren geleden wou ik alles volgens de regels doen. Wel jammer dat ik niet gewoon op een legale manier alles kan kijken. Maar het zij zo.

Ik heb er in ieder geval toch van genoten, ook al heb ik niet alles gezien.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1245
RoyVdW wrote:The Letter for the King 6/10

Mooie landschappen en gevechten lijkt wat op LOTR, maar lijkt soms te geacteerd en meer iets voor kinderen aangezien alle hoofdpersonages kinderen zijn.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Is dan ook gebaseerd op een Nederlandstalig kinderboek! Heb beide boeken gelezen toen ik nog in het lager zat, en toen waren deze super :p
Image
cron