Re: Welke serie volg je momenteel?

1291
Gister de eerste aflevering gekeken van de serie: Upload.

Het gaat over een gast die na een ongeval via een bedrijf zijn brein laat uploaden in een virtuele wereld omdat dit wordt aangemerkt als zijn enige redmiddel.

Zijn ongeval zag er echter wat gepland uit en volgens mij had hij zijn verwondingen ook wel kunnen overleven in het ziekenhuis. Dus ik ben benieuwd waar dit heen gaat!

Re: Welke serie volg je momenteel?

1292
FGras wrote:Gister de eerste aflevering gekeken van de serie: Upload.

Het gaat over een gast die na een ongeval via een bedrijf zijn brein laat uploaden in een virtuele wereld omdat dit wordt aangemerkt als zijn enige redmiddel.

Zijn ongeval zag er echter wat gepland uit en volgens mij had hij zijn verwondingen ook wel kunnen overleven in het ziekenhuis. Dus ik ben benieuwd waar dit heen gaat!
Klinkt interessant! Ga ik zeker eens opzoeken.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1293
Ik ben gisteren eindelijk eens begonnen aan Peaky Blinders! Ik vond er tbh niet veel aan momenteel... Zeer moeilijk om te volgen en je wordt er gewoon ingesmeten! Je ziet allemaal personages voorbijkomen, maar je weet absoluut niet wie dit zijn of wat ze doen. Ook qua gebeurtenissen is het allemaal wazig :dizzy:
Volgens ne maat van mij zal dit wel snel beteren, maar mijn zus is na seizoen 1 gestopt omdat het gevoel zo bleef! Ben zeer benieuwd!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1294
Mr.Wolf wrote:Ik ben gisteren eindelijk eens begonnen aan Peaky Blinders! Ik vond er tbh niet veel aan momenteel... Zeer moeilijk om te volgen en je wordt er gewoon ingesmeten! Je ziet allemaal personages voorbijkomen, maar je weet absoluut niet wie dit zijn of wat ze doen. Ook qua gebeurtenissen is het allemaal wazig :dizzy:
Volgens ne maat van mij zal dit wel snel beteren, maar mijn zus is na seizoen 1 gestopt omdat het gevoel zo bleef! Ben zeer benieuwd!
Toch volhouden?
Ik was van bij het begin verkocht eraan en ik wacht vol ongeduld op het nieuwe seizoen :D

Vanavond de finale van The Mandalorian S02 bekijken, belooft goed te worden!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1297
Sanity penguin wrote:The Queen's Gambit gisteren afgerond. Toppertje hoor.
Beste serie voor mij in jaren! Van de muziek tot het acteren! Love it!

Peaky Blinders seizoen 1 is ondertussen ook uit! Was wel oké! Het werd gelukkig al iets interessanter naar het midden en einde toe. Ben benieuwd of ik het nog beter ga vinden in de volgende seizoenen. Ik hou wel van de hele setting!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1298
RoyVdW wrote:Wacht maar Wolf S1 is het minste vd serie. Vond hem geweldig. In het begin wordt je er idd ingegooid.

Zelf begonnen aan Alice in Borderland. Japanse bloederige serie a la Hunger Games. Vreemd maar best te smaken.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
En hunger games is dan een kopie van de fantastische japanse Battle Royale ^^
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1299
Alice in Borderlands 7/10

Vreemd plot. Japans is raar xp

Bridgerton 7,5/10

Goed goed en ook maar 1 seizoen van 8 episodes.

Callboys 8/10

Best grappige Vlaamse serie. Ben al paar keer naar die Vlooybergtoren gefietst maar had nog nooit de serie gezien. Hehe

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1302
FGras wrote:Vikings 8/10

Gister de aller aller laatste afleveringen van Vikings gekeken. En ik ben blij met het einde.
De eerste 4 seizoenen zijn heb beste. Seizoen 5 en 6 voelen een beetje als DLC, maar wel GTAIV kwaliteit DLC.

Deze serie kan ik zeker aanraden!
Fantastische acteurs vind ik! Zeker een aanrader. Zelfde gevoel gehad als jij eigenlijk en perfecte beschrijving van die twee laatste seizoenen.
Ik zou ze bijna overbodig noemen maar ze omschrijven als DLC vind ik wel iets hebben :lol:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1305
Seizoen 3 en 4 waren wel hoogtepunten vond ik! Ze hebben imo de fout gemaakt om de seizoenen te lang te maken! In seizoen 4 werd dit nog gemaskeerd door de 3 grote verhaallijnen die ze erin hadden gestopt waardoor elke aflevering even leuk was om te kijken. Maar vanaf seizoen 5 werd het voor mij zelfs echt saai! Bij seizoen 6 begon de interesse bij mij in deze serie dan ook helemaal weg te zakken...
Image