Re: Welke serie volg je momenteel?

1336
FGras wrote:Ik heb vrijdag Netflix aangeschaft.
Ik heb de umbrella academy aflevering 1 gekeken maar dat is een pauper superhelden serie, niks voor mij.

Vandaag met breaking bad begonnen. 3 afleveringen gekeken. Die is wel goed.
Breaking Bad is mijn favo serie ooit :p Deze wordt ook met elk seizoen beter en beter!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1337
Mr.Wolf wrote:
FGras wrote:Ik heb vrijdag Netflix aangeschaft.
Ik heb de umbrella academy aflevering 1 gekeken maar dat is een pauper superhelden serie, niks voor mij.

Vandaag met breaking bad begonnen. 3 afleveringen gekeken. Die is wel goed.
Breaking Bad is mijn favo serie ooit
Image
Deze wordt ook met elk seizoen beter en beter!
Same, fantastische serie... Blijft ook gewoon goed tot de laatste aflevering!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1338
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:
FGras wrote:Ik heb vrijdag Netflix aangeschaft.
Ik heb de umbrella academy aflevering 1 gekeken maar dat is een pauper superhelden serie, niks voor mij.

Vandaag met breaking bad begonnen. 3 afleveringen gekeken. Die is wel goed.
Breaking Bad is mijn favo serie ooit :) Deze wordt ook met elk seizoen beter en beter!
Same, fantastische serie... Blijft ook gewoon goed tot de laatste aflevering!
Vond hem zelfs zo goed dat ik de box heb aangeschaft op blu-ray zodat ik die altijd in bezit heb.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1339
RoyVdW wrote:Vond hem zelfs zo goed dat ik de box heb aangeschaft op blu-ray zodat ik die altijd in bezit heb.
Hier van 't zelfde! Was bovendien ook niet super duur, zeer blij dat ik hem heb gekocht
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1340
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Vond hem zelfs zo goed dat ik de box heb aangeschaft op blu-ray zodat ik die altijd in bezit heb.
Hier van 't zelfde! Was bovendien ook niet super duur, zeer blij dat ik hem heb gekocht
Ik heb die ooit gewoon op dvd gekocht nog allemaal! Die was best wel duur toen haha
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1342
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Vond hem zelfs zo goed dat ik de box heb aangeschaft op blu-ray zodat ik die altijd in bezit heb.
Hier van 't zelfde! Was bovendien ook niet super duur, zeer blij dat ik hem heb gekocht
Ik heb die ooit gewoon op dvd gekocht nog allemaal! Die was best wel duur toen haha
Haha ja als je dvd's of blu rays koopt als ze net uit zijn kan dat best duur zijn inderdaad... Ik heb ongeveer €30 betaald voor de volledig boxset op blu ray
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1343
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Vond hem zelfs zo goed dat ik de box heb aangeschaft op blu-ray zodat ik die altijd in bezit heb.
Hier van 't zelfde! Was bovendien ook niet super duur, zeer blij dat ik hem heb gekocht
Ik heb die ooit gewoon op dvd gekocht nog allemaal! Die was best wel duur toen haha
Haha ja als je dvd's of blu rays koopt als ze net uit zijn kan dat best duur zijn inderdaad... Ik heb ongeveer €30 betaald voor de volledig boxset op blu ray
Ik had in het weekend een dvd vast voor ik denk seizoen 4, en enkel daarvoor had ik al 26 euro ofzo betaald haha. Ik denk ook dat ik een half jaar later ofzo Netflix had genomen, en daar stonden alle seizoenen ook op :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1344
Beau Séjour S2 7,5/10

Op VRT Nu al gezien week geleden. Vond S1 sterker en niet zo vergezocht.

Nu begonnen met Westworld op Streamz. Doet me denken aan Detroit Become Human (enkel demo gespeeld). 2ep gezien. Hier zit zeker wat ik trekt zeer erg mijn aandacht. Schoon vrouwen, al zijn het in serie androïde hehehe



Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1347
gamerke1992 wrote:Wanda vision seizoensfinale gekeken. Dat was nu eens echt een mooie aanvulling op de films.

Ik ben ook met Vikings begonnen nadat ik zoveel positieve dingen hierover had gehoord op dit forum en bij vrienden. En dat klopt, want ik heb seizoen 1 op zeer korte tijd uitgekeken :p
Ook WandaVision uitgekeken! Heb er ook enorm van genoten en telkens uitgekeken naar vrijdagavond om de nieuwe aflevering te bekijken! Ik vond ze in ieder geval leuker dan de Netflix Marvel series!
Vikings vond ik in het begin ook heel erg leuk, maar zwakte bij mij serieus af vanaf seizoen 5! Dan wordt het idd gewoon veel te langdradig met de 20 afleveringen... Seizoen 4 kon dit nog goed afhandelen door de grote hoeveelheid verscheidenheid...

Ondertussen seizoen 1 van Homeland gezien! Verdorie wat vond ik dit goed! Nooit verwacht dat een CIA serie me zo kon liggen! Vond het ook leuk om zo gewone gezinnen ook te volgen in de serie waardoor het menselijk aanvoelde! Actrice is ook steengoed in haar rol!
Image
cron