Re: Metalheads Convergence Corner

141
met0t0 wrote:Geen Graspop voor mij dit jaar, tenzij ik misschien nog de zondag zou gaan. Heb examen op donderdag en de zaterdag tijdens Graspop :(

Voor de rest wel nog goed nieuws voor de Amon Amarth fans: vrijdag is het nieuwe album er! Hieronder alvast 4 nummers ervan:







En op onderstaande link nog een nummer vanaf 02:17:30.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b074164h
Hopelijk komt mijn se rap toe :-P:-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Metalheads Convergence Corner

144
ShAmPi wrote:Post kan beetje trager werken wegens verstaanbare omstandigheden.
Zo is mijn coolblue pakje ook nog niet toegekomen.
Geen idee of de vertraging alleen bij de post was, want met Kiala is het pakketje mooi op tijd gekomen :)

Wat een prachtige editie! :D
Vanavond ga ik eens rustig de volledige CD beluisteren.

Re: Metalheads Convergence Corner

145
Axl Rose is de nieuwe (tijdelijke?) zanger van AC/DC. Ik weet nog altijd niet goed wat ik er van moet denken. Guns N' Roses was naar mijn mening echt slecht bezig en zijn zang trok op niet veel meer, maar nu lijkt hij terug wat verbeterd te zijn. Alhoewel, het kan er ook aan liggen dat zijn voet gebroken is en hij dus al zittend moet zingen. En dan nu bij AC/DC? Hopelijk krijgt hij toch wel wat die rauwe stem.

Ik ben blij dat ik AC/DC in juli 2015 nog heb gezien, want in mei komen ze dus terug, maar dan met Axl Rose. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Re: Metalheads Convergence Corner

146
met0t0 wrote:Axl Rose is de nieuwe (tijdelijke?) zanger van AC/DC. Ik weet nog altijd niet goed wat ik er van moet denken. Guns N' Roses was naar mijn mening echt slecht bezig en zijn zang trok op niet veel meer, maar nu lijkt hij terug wat verbeterd te zijn. Alhoewel, het kan er ook aan liggen dat zijn voet gebroken is en hij dus al zittend moet zingen. En dan nu bij AC/DC? Hopelijk krijgt hij toch wel wat die rauwe stem.

Ik ben blij dat ik AC/DC in juli 2015 nog heb gezien, want in mei komen ze dus terug, maar dan met Axl Rose. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.
't is permanent :)

Re: Metalheads Convergence Corner

147
Ligeiro wrote:
met0t0 wrote:Axl Rose is de nieuwe (tijdelijke?) zanger van AC/DC. Ik weet nog altijd niet goed wat ik er van moet denken. Guns N' Roses was naar mijn mening echt slecht bezig en zijn zang trok op niet veel meer, maar nu lijkt hij terug wat verbeterd te zijn. Alhoewel, het kan er ook aan liggen dat zijn voet gebroken is en hij dus al zittend moet zingen. En dan nu bij AC/DC? Hopelijk krijgt hij toch wel wat die rauwe stem.

Ik ben blij dat ik AC/DC in juli 2015 nog heb gezien, want in mei komen ze dus terug, maar dan met Axl Rose. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.
't is permanent :)
Waar hebt ge die info gevonden? Want ik heb alleen nog maar de aankondiging op de AC/DC-website gelezen dat hij invalt voor de tour. Uit dat bericht leid ik ook af dat we Brian Johnson niet meer live terug zullen zien bij AC/DC. En dat brengt mij bij het volgende: gaan ze hierna nog wel iets doen? Ik zie ze nog niet direct een nieuw album opnemen met een andere zanger, ze gaan al zo lang mee. Misschien nemen ze dit moment om te stoppen. Een nieuwe zanger zou, voor hoe lang het nog maar zou duren met de groep, misschien toch maar raar zijn voor nog één album ofzo.
Ach ja, ze kunnen natuurlijk nog eens verrassen :p

Re: Metalheads Convergence Corner

148
met0t0 wrote:
Ligeiro wrote:
met0t0 wrote:Axl Rose is de nieuwe (tijdelijke?) zanger van AC/DC. Ik weet nog altijd niet goed wat ik er van moet denken. Guns N' Roses was naar mijn mening echt slecht bezig en zijn zang trok op niet veel meer, maar nu lijkt hij terug wat verbeterd te zijn. Alhoewel, het kan er ook aan liggen dat zijn voet gebroken is en hij dus al zittend moet zingen. En dan nu bij AC/DC? Hopelijk krijgt hij toch wel wat die rauwe stem.

Ik ben blij dat ik AC/DC in juli 2015 nog heb gezien, want in mei komen ze dus terug, maar dan met Axl Rose. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.
't is permanent :)
Waar hebt ge die info gevonden? Want ik heb alleen nog maar de aankondiging op de AC/DC-website gelezen dat hij invalt voor de tour. Uit dat bericht leid ik ook af dat we Brian Johnson niet meer live terug zullen zien bij AC/DC. En dat brengt mij bij het volgende: gaan ze hierna nog wel iets doen? Ik zie ze nog niet direct een nieuw album opnemen met een andere zanger, ze gaan al zo lang mee. Misschien nemen ze dit moment om te stoppen. Een nieuwe zanger zou, voor hoe lang het nog maar zou duren met de groep, misschien toch maar raar zijn voor nog één album ofzo.
Ach ja, ze kunnen natuurlijk nog eens verrassen :p
Brian is doof aant worden. We kunnen redelijk veilig stellen dat Axl Rose permanente vervanging is

Re: Metalheads Convergence Corner

149
Ligeiro wrote:Brian is doof aant worden. We kunnen redelijk veilig stellen dat Axl Rose permanente vervanging is
Ja, ik weet dat Brian bijna doof is en dat Axl Rose inspringt voor de tour. Maar doorgaans blijft de vervanger van tijdens de tour toch niet als vast lid van de band (of omgekeerd, dat er een album wordt opgenomen en er voor de tour iemand anders komt). Axl Rose heeft ook nog Guns N' Roses dat nu eindelijk terug in orde is door de reünie en waar waarschijnlijk terug heel veel werk in zal kruipen. Ik zie hem zijn eigen naam en groep niet direct opgeven of tijdelijk opzij schuiven om AC/DC te blijven depanneren na de tour.
Net omdat AC/DC al zolang mee gaat, is het daarom de vraag of er nog wel AC/DC komt na deze tour. Sowieso touren ze hierna weer voor minstens 2 jaar niet meer en tegenwoordig doen ze er veel langer dan 2 jaar over om een nieuw album te maken waarmee ze kunnen touren. Angus Young zou al minstens 65 zijn als ze nog eens op tour zouden gaan met een nieuw album. Eén album zie ik ze dus nog doen, maar daarna waarschijnlijk niks meer.
Bijkomend: Axl Rose zie ik niet als goede vervanging om een nieuw album mee op te nemen. Ja, voor nog 22 optredens kan hij het oud materiaal wel aanleren en zo goed mogelijk proberen zingen, maar de stijl van de groep in de studio vatten? Kleine kans. Ik denk dat ze dan best iemand zouden nemen die meer bij hen aansluit. Zowel op persoonlijk als muzikaal vlak. Axl Rose komt echt uit een andere achtergrond, andere stem, enz. Dan zouden ze iemand als Jimmy Barnes moeten nemen naar mijn mening.

Maar goed, dit is natuurlijk allemaal mijn gevoel erbij, zoals ik al zei, ze kunnen nog met tal van verrassingen afkomen :p

Re: Metalheads Convergence Corner

150
Voor degene die naar ACDC gaan je hebt de mogelijkheid tot terugbetaling van je tickets als je Axl Rose niet hoeft te zien. Voor mij hoeft het niet echt meer redelijk duur. Ze zouden beter stoppen. We zijn nu met een paar man aant bespreken wat we gaan doen. Van de pot gaan dineren is een mogelijkheid. Ben niet zo voor die massa drukte en heb ze toch al in juli vorig jaar gezien. Zou enkel gaan zien om te kunnen zeggen dat ik die frontman van G&R dan ook ooit heb gezien.
Weet niet vanbuiten via welke site maar het moet doorgegeven worden voor maandagavond 20u.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image