Re: Welke serie volg je momenteel?

136
Cordon blijft spannend. Ja, ik weet dat het voor jullie Belgen allemaal oud nieuws is (zo niet, dan hebben jullie wat te kijken) en ik zo de dvd-box op bol.com kan bestellen, maar ik volg voor de verandering eens een serie op de ouderwetse manier en dat is ook weleens leuk. Zat deze aflevering te grinniken om de PSP (ja, een PSP!) die gebruikt wordt om wat gevoelige beelden het cordon uit te krijgen. Iemand moet gedacht hebben: "Dit ziet eruit als onschuldig speelgoed, niemand verwacht de videofunctionaliteiten!" Altijd leuk wanneer spelsystemen op originele maar realistische manieren worden ingezet om het verhaal vooruit te stuwen.

Re: Welke serie volg je momenteel?

139
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb net het einde van The flash gezien, wat is me dat :D
I liked it :D

Ondertussen bijna aan het einde van S02 van The Walking Dead.
Ik vond aflevering 1 van dit seizoen al beter dan hele eerste, en it's definitely growing on me!
Ja ik vond het een zeer geslaagde laatste episode. Alleen is het echt wel nogal een cliffhanger.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

145
Marty wrote:
minermb wrote:Ik ben begonnen met kijken naar Haven. Ik dacht eerst dat het geen serie voor mij zou zijn, maar het is een erg leuke serie :cool:
Goede keuze

Ben zelf begonnen met The Messengers. En Olympus staat ook op de planning
Niet te gehecht raken aan The Messengers, die wordt namelijk wel gecanceld...
Ik vind het nochtans een vrije goede serie, krijgt ook goede ratings. Maar gezien de kijkcijfers blijkbaar tegenvallen...
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

146
Sanity penguin wrote:
Marty wrote:
minermb wrote:Ik ben begonnen met kijken naar Haven. Ik dacht eerst dat het geen serie voor mij zou zijn, maar het is een erg leuke serie :cool:
Goede keuze

Ben zelf begonnen met The Messengers. En Olympus staat ook op de planning
Niet te gehecht raken aan The Messengers, die wordt namelijk wel gecanceld...
Ik vind het nochtans een vrije goede serie, krijgt ook goede ratings. Maar gezien de kijkcijfers blijkbaar tegenvallen...
Alles wordt gecanceld de laatste tijd. Ik keek met mijn vriendin naar stalker, echt een topserie. Rarara... 2de seizoen is stop gezet.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

148
Iemand die mij nog een goede serie kan aanraden? En die bij voorkeur op Netflix staat?

Ik heb al gezien:

- Lost
- Heroes
- The 4400
- Orphan Black
- Penny Dreadful
- Continuum
- Breaking Bad
- Prison Break
- Arrow
- Once Upon a Time
- Revolution
- Walking Dead
- Fargo
- From Dusk Till Dawn
- Da Vinci's Demons
- Breakout Kings
- Hunter x Hunter

Proberen kijken maar vond ik op't eerste zicht niet zo tof of gewoon gestopt met kijken:

- Arrested Development
- Hemlock Grove
- Deadwood
- Terra Nova
- Dexter
- Better Call Saul
- Misfits

Ik hou van series met een speciale twist. Dus geen Bones, Mentalist en andere saaie politiereeksen.

I need halp. D:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

150
Sanity penguin wrote:Orange is the new black al geprobeerd? Komt op 12/06 het derde seizoen van ook.
Of House of Cards? Als je van politiek gerichte dingen houdt tenminste.
Ahja, Orange 1 epi van gezien maar vond er niet veel aan.
House of Cards is misschien het overwegen waard al vind ik dat al redelijk 'gewoontjes". :p
Maarja, de praise zal wel ergens van komen zeker (al vind ik veel series overroepen zoals Breaking Bad).
Image