Re: Welke serie volg je momenteel?

1351
dividedx11 wrote:Hier ook Wandavision afgerond, eerste Marvel serie die ik heb gekeken en heb ervan genoten!

Verder aan S5 van Better Call Saul aangekomen en tussendoor The Queen's Gambit.
Hoe is better call saul? Ik ben ook wel benieuwd nu ik Breaking Bad heb afgekeken en El Camino heb gezien :D

Re: Welke serie volg je momenteel?

1352
FGras wrote:
dividedx11 wrote:Hier ook Wandavision afgerond, eerste Marvel serie die ik heb gekeken en heb ervan genoten!

Verder aan S5 van Better Call Saul aangekomen en tussendoor The Queen's Gambit.
Hoe is better call saul? Ik ben ook wel benieuwd nu ik Breaking Bad heb afgekeken en El Camino heb gezien :D
Ik heb zelf ook heel Better Call Saul gekeken dus kan ook wel antwoorden :p Zo goed als Breaking Bad wordt het natuurlijk helaas nooit! Toch blijft heel de stijl natuurlijk hetzelfde zoals je deze van Breaking Bad gewoon bent. Desondanks dat je de afloop al weet via Breaking Bad, blijft het wel echt enorm spannend. Hier en daar zitten dan ook creatieve afleveringen tussen. Als je genoten hebt van breaking bad, ga je dat bij deze ook echt wel doen!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1353
Ik sluit me eigenlijk grotendeels aan bij Mr.Wolf zijn mening! Zo goed als Breaking Bad is het niet, maar ik vind het wel weer fantastisch om naar te kijken. Je zou kunnen zeggen dat het een stuk trager gaat dan BB, maar traag op een goede manier. Er gebeurt minder, maar je leert de personages wel heel goed kennen en er zitten inderdaad een paar héél goeie afleveringen tussen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1355
RoyVdW wrote:Beau Séjour S2 7,5/10

Op VRT Nu al gezien week geleden. Vond S1 sterker en niet zo vergezocht.
Ik vond seizoen 1 ook sterker, maar niet zo verschillend van het tweede seizoen. In seizoen 1 had ik wel meer de indruk dat het mogelijk was om te gokken wie wat te maken had met de dood van het hoofdpersonage, dat is in dit seizoen veel moeilijker en daarom vond ik het heel interessant.
Wie weet of ze ooit seizoen 3 maken, dan kan de moordenaar evengoed de hond zijn ofzo om het onvoorspelbaar te houden :P

Re: Welke serie volg je momenteel?

1356
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Beau Séjour S2 7,5/10

Op VRT Nu al gezien week geleden. Vond S1 sterker en niet zo vergezocht.
Ik vond seizoen 1 ook sterker, maar niet zo verschillend van het tweede seizoen. In seizoen 1 had ik wel meer de indruk dat het mogelijk was om te gokken wie wat te maken had met de dood van het hoofdpersonage, dat is in dit seizoen veel moeilijker en daarom vond ik het heel interessant.
Wie weet of ze ooit seizoen 3 maken, dan kan de moordenaar evengoed de hond zijn ofzo om het onvoorspelbaar te houden :P
Idd, denk dat dat ook nog de enige mogelijkheid zal worden om voorspelbaarheid te voorkomen. Het had beter bij één seizoen gebleven want het was idd niet zo verschillend maar dat is nu eenmaal de andrologische serie of hoe dat ook heet (elk seizoen andere case, maar zelfde insteek) zoals True Detective die ik ook nog wil zien of zoals de horrorgame Man of Medan.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1358
paveman wrote:Ik vond BB al véél te traag. Deze sla ik dan ook maar over...
Ik ben nu bezig met Goliath (Amazon original): bevalt me wel goed eigenlijk. Heerlijk cynische humor, daar houd ik wel van.
Ja, dat gevoel heb ik ook een beetje. Breaking Bad was gaaf maar vooral in het begin erg traag. Als Better Call Saul nog trager is , dan weet ik het nog wel eens niet :p

Ik ga vroeg of laat wel een keer een aflevering kijken, dan kom ik er vanzelf achter!

Re: Welke serie volg je momenteel?

1361
Westworld S1, 2 en 3 op Streamz 8,5, 8 en 7,5/10.

De seizoenen degraderen. Futuristisch idee spreekt me erg aan en dat maakt het goed dat het zich afspeelt in een simulatie wereld. Maar het 3e seizoen is dan weer té en geen Wilde Westen meer.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1362
Ondertussen heb ik alles bekeken van Peaky Blinders, en moet eerlijk zeggen dat ik jammer genoeg geen fan ben! De setting is prachtig, mooie acteerprestaties, maar het verhaal is vaak verschrikkelijk! Vooral de manier waarop dit gepresenteerd werd, vond ik zwak... Vaak wist ik gewoon niet wat er allemaal aan het gebeuren was. Seizoen 4 vond ik nog wel cava, voor de rest moest ik doorbijten...
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1364
Mr.Wolf wrote:Ondertussen heb ik alles bekeken van Peaky Blinders, en moet eerlijk zeggen dat ik jammer genoeg geen fan ben! De setting is prachtig, mooie acteerprestaties, maar het verhaal is vaak verschrikkelijk! Vooral de manier waarop dit gepresenteerd werd, vond ik zwak... Vaak wist ik gewoon niet wat er allemaal aan het gebeuren was. Seizoen 4 vond ik nog wel cava, voor de rest moest ik doorbijten...
Smaken verschillen nu eenmaal, ik vond het geweldig en kijk uit naar het nieuwe seizoen.
Vorige week Deja Vu afgerond. Sterke Vlaamse serie toch wel. Had er op voorhand niets van gelezen of gehoord, dus wel een verassing vanaf aflevering 2 :lol:

Daarnaast wekelijks Falcon and the Winter soldier en sinds zaterdag ook begonnen met nieuwe Netflix series The Irregulars. Speelt zich af ten tijde van Sherlock Holmes, maar het detectivewerk gebeurt dan eerder een bende straatjongeren. Fantasy serie, inclusief 'speciale krachten' waarbij ze opdrachten doorgespeeld krijgen van Watson. Diversiteit ten top door Watson te laten spelen door een gekleurde acteur. Prima acteur en niets op aan te merken, alleen betrap ik mij er de laatste tijd op dat ik zo'n dingen automatisch catalogeer als 'netflix die weer een kruisje in de diversiteitsafdeling' kan plaatsen. Erg voor de acteur dat ik hem eerst op die manier bekijk, maar dat lijkt mij nu eenmaal de invloed te zijn van heel de hetze rond verplichte diversiteit...
Image
cron