Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1367
Mr.Wolf wrote:
FGras wrote:Guns Akimbo
8/10

Harry Potter met geweren vastgenageld aan zijn handen, top actie film!

Image
Had lang gewacht om deze in de cinema te gaan zien, maar onlangs las ik dat deze al was uitgekomen. Blijkbaar hebben de Vlaamse biscoopzalen deze gewoon niet gespeeld :p
In Nederland in de Pathe draait ie geloof ik nog wel :0

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1368
FGras wrote:
Mr.Wolf wrote:
FGras wrote:Guns Akimbo
8/10

Harry Potter met geweren vastgenageld aan zijn handen, top actie film!

Image
Had lang gewacht om deze in de cinema te gaan zien, maar onlangs las ik dat deze al was uitgekomen. Blijkbaar hebben de Vlaamse biscoopzalen deze gewoon niet gespeeld :p
In Nederland in de Pathe draait ie geloof ik nog wel :0
Aangezien we de grens niet meer over mogen, zal dit niet echt een optie zijn :p
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1370
El Hoyo 8/10
Deze zag ik gisteren plots verschijnen op Netflix. Het gaat over iemand die in een gevangenis terecht komt. Alleen is dit geen gewone gevangenis, want deze is verticaal gebouwd. Helemaal bovenaan op niveau 1 zitten twee mensen die een cel delen. In het midden van hun cel zit een groot gat waardoor je in de cel onder hen kunt zien. Ook daar zitten weer twee mensen en dit gaat zo door tot aan de bodem. Slaapwandelaars moeten hier dus oppassen :p Een keer per dag komt er een platform naar beneden waar heel wat eten op staat. Eerst stopt deze op niveau 1, blijft hier een minuut ofzo staan, en vertrekt dan naar niveau 2. Mensen mogen zoveel eten van het platform tot het vertrekt. Dit ontdekt ons hoofdpersonage wanneer hij ergens op niveau rond de 50 wakker wordt. Heel het platform is overhoop gehaald en er ligt nog amper iets deftig tussen. Best oké toch als je ergens hoog zit? Maar na een maand wordt je opnieuw gedropt op een random niveau. En als snel wordt duidelijk dat mensen die onderaan zitten serieus worden benadeeld.
Ik had het gevoel dat de film heel wat sociale commentaar wou geven op onze samenleving waar er een grote kloof is tussen de rijken en armen. De film begon ook al goed met de opmerking "praat niet tegen de mensen onder jou, want zij zijn het niet waard, en praat niet met de mensen boven je, want deze zullen toch niet antwoorden". Mensen hun sociale positie verandert voortdurend en ze kunnen hier niets aan doen. Er wordt niet gedeeld en mensen in hogere posities hebben geen oor naar dit delen.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1371
El Hoyo 6/10

Heb die ook gezien en ja de boodschap erachter is wel goed, maar de film zelf vond ik toch maar mwah best onrealistisch want zo is het in realiteit niet. Ook paar overdreven bloederige scènes vandaar de 18+ rating. De films is officieel Spaans en de lip sync kwam nooit overeen met het Engels dus dat komt vrij debiel over dan hadden ze deze beter in het origineel gelaten. Waarschijnlijk kan je dit wel instellen bij audio.

The Thing 6.5/10

Gaat over een virus dat zich al miljoenen jaren schuilhoudt onder ijskappen en zichzelf muteert en dan het menselijk/dierlijk gedaante aanneemt. Het kan enkel cellen kopiëren en geen materie dus zo valt het door de mand. Vaak mooi computergestuurde gruwelijke scènes ook hier een 18+ rating.

Troy 8.5/10

Zalige film met veel gevechten en een cinematografische les geschiedenis over Achilles. Natuurlijk ook top acteertalent van een jonge Orlando Bloom en Brad Pitt.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1374
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:Shrek: 9/10
Shrek 2: 8.5/10
Shrek 3: 7/10
De vierde film vond ik ook nog de moeite waard!
die heb ik intussen ook gezien, inderdaad, tamelijk oké, geef ik een 8.

Ook Puss in Boots erdoor gejaagd, hij is eigenlijk niet echt een side kick van Shrek, want het gaat die gozer solo goed af. Naast een film zag ik dat hij ook nog dik 70 losse afleveringen gehad, die ga ik ook zien via Netflix !

de film geef ik 8/10

ook nog Jack Reacher met Tom Cruise, 7.5/10
cron