Re: Metalheads Convergence Corner

167
Amon Amarth in Vorst Nationaal was fantastisch :)

Grand Magus kende ik al, maar had ik nog nooit live gezien. Best leuke muziek, zeker als opwarmer van de avond. Het geluid zat gelukkig al direct goed, want bij sommige optredens is dat verschrikkelijk.

Testament was zoals gewoonlijk sterk. Een van mijn favoriete thrash metal groepen. Nu we zo dichtbij stonden, heb ik ook eens beter op de drums kunnen letten. Gene Hoglan blijft een ongelofelijke drummer. Ook leuk dat ze net hun nieuwe album uit hadden en daar redelijk wat nummers van gespeeld hebben.

Amon Amarth had een prachtige setlist. Veel van hun laatste album, wat ik ook goed vond. Die nummers zijn ideaal om live te brengen met de acteurs erbij. Ik ben blij dat ik na hen 3 keer live gezien te hebben eens een show kon zien met de acteurs erbij :)
Na alweer een fantastisch optreden, blijven ze mijn favoriete groep.

Hier nog twee foto's die een idee geven van waar we ongeveer stonden (want de kwaliteit is niet zo goed :p). Goed vooraan, daar was ik blij mee.
Image
Testament
Image
Amon Amarth

Re: Metalheads Convergence Corner

168
met0t0 wrote: Die nummers zijn ideaal om live te brengen met de acteurs erbij. Ik ben blij dat ik na hen 3 keer live gezien te hebben eens een show kon zien met de acteurs erbij
Acteurs?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Metalheads Convergence Corner

169
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote: Die nummers zijn ideaal om live te brengen met de acteurs erbij. Ik ben blij dat ik na hen 3 keer live gezien te hebben eens een show kon zien met de acteurs erbij
Acteurs?
Zoals bijvoorbeeld op de onderste foto, die met hun vlaggen ;)
Aangezien al hun muziek over vikingen en hun manier van leven enz. gaat, is dat ideaal om er af en toe wat acteurs bij te hebben in zulke outfits. Bijvoorbeeld bij het nummer 'The Way of Vikings', over hoe bepaalde vikingen trainen, gingen de muzikanten dan een tijd op de achtergrond staan en waren er twee acteurs met zwaard en schild aan het vechten.

Hier een voorbeeld:

Re: Metalheads Convergence Corner

170
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote: Die nummers zijn ideaal om live te brengen met de acteurs erbij. Ik ben blij dat ik na hen 3 keer live gezien te hebben eens een show kon zien met de acteurs erbij
Acteurs?
Zoals bijvoorbeeld op de onderste foto, die met hun vlaggen ;)
Aangezien al hun muziek over vikingen en hun manier van leven enz. gaat, is dat ideaal om er af en toe wat acteurs bij te hebben in zulke outfits. Bijvoorbeeld bij het nummer 'The Way of Vikings', over hoe bepaalde vikingen trainen, gingen de muzikanten dan een tijd op de achtergrond staan en waren er twee acteurs met zwaard en schild aan het vechten.

Hier een voorbeeld:
Ah zo. Cosplay dus :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Metalheads Convergence Corner

174
met0t0 wrote:Hier iemand die Hardwired... to Self-Destruct van Metallica al beluisterd heeft? Ik ben er nu naar aan 't luisteren en ik ben toch aangenaam verrast. Benieuwd hoe lang het zal duren voordat hun volgende album uitkomt :p
Kben vergeten afhalen van kialapunt :-(

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Metalheads Convergence Corner

175
fsterchele23 wrote:
met0t0 wrote:Hier iemand die Hardwired... to Self-Destruct van Metallica al beluisterd heeft? Ik ben er nu naar aan 't luisteren en ik ben toch aangenaam verrast. Benieuwd hoe lang het zal duren voordat hun volgende album uitkomt :p
Kben vergeten afhalen van kialapunt :-(
Morgen snel afhalen en luisteren ;)
Laat maar weten wat ge ervan vond :)

Re: Metalheads Convergence Corner

177
met0t0 wrote:Alcatraz heeft nu al fantastische line-up voor mij persoonlijk, dus ik zal maar mijn best doen om er te proberen geraken :O
http://www.alcatraz.be/en/line-up
Nog iemand hier die naar Alcatraz zou gaan?

Normaal gezien kan ik dit jaar wel naar Graspop, 'k moet alleen nog de datum van de mondelinge verdediging van mijn thesis weten. En hopen dat die niet te dicht bij Graspop in de buurt ligt.
alcatraz wil ik ook gaan :) moet ma laten weetn. age wilt mag je bij mij slapen ak teegn dn alleen woon. is nie ver ervan en is comfortabeler :D
Image

Re: Metalheads Convergence Corner

178
fsterchele23 wrote:
met0t0 wrote:Alcatraz heeft nu al fantastische line-up voor mij persoonlijk, dus ik zal maar mijn best doen om er te proberen geraken :O
http://www.alcatraz.be/en/line-up
Nog iemand hier die naar Alcatraz zou gaan?

Normaal gezien kan ik dit jaar wel naar Graspop, 'k moet alleen nog de datum van de mondelinge verdediging van mijn thesis weten. En hopen dat die niet te dicht bij Graspop in de buurt ligt.
alcatraz wil ik ook gaan :) moet ma laten weetn. age wilt mag je bij mij slapen ak teegn dn alleen woon. is nie ver ervan en is comfortabeler :D
:cool:
Ik heb wel geen idee hoe het op Alcatraz is, ben er nog niet geweest.