Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

167
Mr.Wolf wrote:The Avengers: Age Of Ultron 9/10
Zeker beter als de vorige. Veel actie scènes. Hard gelachen. Blij dat ik deze gezien heb :)
Ben ik het mee eens :D

Gisteren naar it follows geweest. Ik had overal gelezen dat die heel eng zou zijn, maar het viel op zich wel mee. De film ging over een meisje die sex had gehad met een jongen, maar daardoor kreeg ze een vloek van die jongen. Die vloek was dat "it" haar volgde en als ze gepakt werd door dat iets zou ze dood gaan en zou de vloek weer terug zijn bij de jongen. De "it" kon alleen te voet voortbewegen, dus ze kon tijd winnen door ergens ver weg heen te gaan. Ze kon die vloek overgeven door seks met iemand anders te hebben. Het was een erg spannende film met een mooi verhaal en goede acteurs. Maar na dat einde weet je nog echt niks :O
9/10
[+] het einde
Het einde was dat ze "it" door het hoofd hadden geschoten en zij had sex met een vriend met haar en toen zag je ze op het einde lopen met iemand of "it" achter hun aan lopend en toen begonnen de credits :| Volgens mij komt er nog wel een vervolg
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

173
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:Mockingjay => Eigenlijk is dit wel de slechtste film tot nu toe in de Hunger Games Saga. Gebeurt niet zoveel in. :p

6.5/10
Is het niet meer een soort van inleiding op deel 2 van de film? Ik vond dit ook de slechtste boek uit de reeks.
Ja idd, beetje gelijk Harry Potter and the Deathly Hallows pt 1 alleen gebeurde er wel iets meer in Harry Potter vond ik. En ja, ik ben ook niet echt fan van hoe het in de boeken is gegaan eerlijk gezegd. :p
Image
cron