Re: Welke serie volg je momenteel?

166
Elexus wrote: Game of Thrones volg ik idd ook, maar m'n lijstje bestond voornamelijk uit Netflixseries, daarmee. :)

Wel, ik kan zeker Orphan Black aanraden. Ben hieraan begonnen met weinig verwachtingen en damn, 't is toch echt een goeie serie. Continuum ben ik ook een grote fan van. Zeker van seizoen 3 (maar voorlopig enkel de eerste 2 seizoenen op Netflix nu). Verder zijn Prison Break, Lost en Heroes ook heel goede opties, en deze zijn ook al compleet afgewerkt dus je hoeft niet te wachten op een nieuw seizoen (wel zo bij Orphan Black en Continuum).

Als ik je mijn top 3 van deze series zou geven dan is het:

1. Orphan Black => vooral sci-fi science waar je mee te maken hebt + goede actie
2. Continuum => sci-fi over mensen uit de toekomst die terugkeren naar het heden + goede actie maar verhaal kan soms wat minder zijn
3. Heroes => over mensen met superpowahs

Ik ga jouw series ook eens onderzoeken, merci voor de tips. Misfits en Dexter konden me helaas niet bekoren maar misschien probeer ik ze later nog wel eens uit. Ben nooit echt ver geraakt bij die series. :)
Merci, Orphan Black ga ik zeker eens bekijken

Re: Welke serie volg je momenteel?

172
Tjeefkeuh wrote:
gamerke1992 wrote: Ik vind het derde seizoen het beste ;)
Er zitten veel episodes in waar ge aan kunt zien dat het van een bepaald schrijversduo is (ze wisselen elke episode af ofzo). Er zijn een aantal goeie maar het niveauverschil is enorm met de slechte.
Dat klopt wat je zegt. Er zijn afleveringen waar ze enorm veel moeite doen om iets te bereiken, terwijl er bij logisch nadenken veel betere en makkelijkere opties zijn.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

174
Toon8 wrote:Nieuwe game of thrones aflevering is echt super goed :O
Mocht wel na wat tragere afleveringen ;)
Inderdaad! Zo goed. Ik heb de boeken gelezen en na elke aflevering heb ik zoiets van "hm ja, mooi verfilmd". Maar nu worden volledig andere dingen getoond dan in de boeken, en deze aflevering was echt de moeite. :cool:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

177
Op 5 juni komt er op netflix weer een nieuwe netflix original. Hij heet sense 8 en het gaat er volgens mij over de 8 mensen over de wereld telepathisch met elkaar dingen kunnen doen en dan worden ze opgejaagd ofzo ( weet het zelf ook niet precies). Ik ben wel benieuwd naar die serie
Image
cron