Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1786
Boneyard 4/10
Deze heb ik vorige week nog gezien in de bioscoop. Film gaat over de politie van Albuquerque (naam opgeschreven zonder op te zoeken, win voor mij als het juist is geschreven, ook win voor mij als het fout is geschreven wegens geprobeerd). Heel wat jaren geleden zouden er heel wat lijken opgegraven zijn en dit heeft bekend gestaan als de "West Mesa Murders". De film verhollywood deze gebeurtenissen.
En ja, ik vond het slecht :p Eerlijk gezegd weet ik bijna niets meer van deze film omdat het zo oninteressant was. Het is ook weer zo'n gevalletje als van niet van elke gebeurtenis ooit moet een film gemaakt worden. Dit had leuk gewerkt als docu crime serie van 3 afleveringen ofzo op Netflix, maar niet als volwaardige film. Ik dacht ook dat Mel Gibson een hoofdrol had, maar de beste man was slechts enkele scènes aanwezig :p Net hetzelfde met 50 Cent die ook meespeelde.
Het was gewoon niet interessant genoeg allemaal waardoor het best saai was allemaal. Toch interesse in de zaak? Lees de wikipedia pagina een keertje door en ik denk dat je meer plezier beleeft eraan.
Image
cron