Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

197
Mad Max: Fury Road: wat een zalige, zalige actiefilm. Ongelooflijke stunts, echt gevoel van snelheid en een goed verhaal maken deze film zeer aangenaam. Enkel een beetje spijtig dat de focus niet meer op Max ligt, daarom net geen 10, maar een dikke dikke 9.5/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

198
Captain Witwicky wrote:Mad Max: Fury Road: wat een zalige, zalige actiefilm. Ongelooflijke stunts, echt gevoel van snelheid en een goed verhaal maken deze film zeer aangenaam. Enkel een beetje spijtig dat de focus niet meer op Max ligt, daarom net geen 10, maar een dikke dikke 9.5/10
Ik zou ook meer denken dat Furiosa het hoofdrolpersonage is.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

199
Mr.Wolf wrote:
Captain Witwicky wrote:Mad Max: Fury Road: wat een zalige, zalige actiefilm. Ongelooflijke stunts, echt gevoel van snelheid en een goed verhaal maken deze film zeer aangenaam. Enkel een beetje spijtig dat de focus niet meer op Max ligt, daarom net geen 10, maar een dikke dikke 9.5/10
Ik zou ook meer denken dat Furiosa het hoofdrolpersonage is.
Wel....ik zou zeggen co-hoofdrol.
Max is nog steeds dé hoofdrol, omdat het met en door hem is dat het verhaal zo'n wending neemt, maar Furiosa is natuurlijk ook een zeer belangrijk personage omdat Max zich in haar wereldje plots bevindt, en geniet daarom ook van veel screen time.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

200
Captain Witwicky wrote:
Mr.Wolf wrote:
Captain Witwicky wrote:Mad Max: Fury Road: wat een zalige, zalige actiefilm. Ongelooflijke stunts, echt gevoel van snelheid en een goed verhaal maken deze film zeer aangenaam. Enkel een beetje spijtig dat de focus niet meer op Max ligt, daarom net geen 10, maar een dikke dikke 9.5/10
Ik zou ook meer denken dat Furiosa het hoofdrolpersonage is.
Wel....ik zou zeggen co-hoofdrol.
Max is nog steeds dé hoofdrol, omdat het met en door hem is dat het verhaal zo'n wending neemt, maar Furiosa is natuurlijk ook een zeer belangrijk personage omdat Max zich in haar wereldje plots bevindt, en geniet daarom ook van veel screen time.
Ik weet wel niet of hij een grotere rol had in de andere films (ik heb die nooit gezien). Ik ben naar de cinema geweest en het enige wat ik wist was dat het een post apocalyptische film was met een hele hoop auto's.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

201
Mr.Wolf wrote:Ik weet wel niet of hij een grotere rol had in de andere films (ik heb die nooit gezien). Ik ben naar de cinema geweest en het enige wat ik wist was dat het een post apocalyptische film was met een hele hoop auto's.
Ah, maar Max is de enige hoofdrol in de andere films, daar is de focus vele malen hoger op Max en zijn verhaal.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

205
The Perks Of Being A Wallflower 7.5/10
Deze hebben we terug bij godsdienst en bij natuurwetenschappen bekeken. Deze gaat over een jongen die naar een nieuwe school gaat en hier geen vrienden heeft. Uiteindelijk komt hij bij een groepje terecht waar hij zich wel thuis voelt. Hij wordt ondertussen verliefd op 1 van de meisjes uit de groep (Emma watson). De jongen heeft het ook nog altijd moeilijk met het overlijden van zijn tante. Hier krijgt hij soms flashbacks van. Het is geen romantische film, maar eerder komedie. Op sommige momenten wel grappig. Vooral vanaf het 2e deel werd de film goed.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

209
met0t0 wrote:
daviduvel wrote:The Patriot 9/10

Ik geraak die precies niet beu gekeken.
Begin er dan maar rap nog eens aan :O
Maar serieus, hoeveel keer hebt ge hem al gezien misschien?
Goh, over de jaren heen toch al bijna een stuk of 10 keer denk ik. Ik weet niet of anderen dat veel vinden, maar ik vind het al veel voor een film :p
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

210
daviduvel wrote:
met0t0 wrote:
daviduvel wrote:The Patriot 9/10

Ik geraak die precies niet beu gekeken.
Begin er dan maar rap nog eens aan :O
Maar serieus, hoeveel keer hebt ge hem al gezien misschien?
Goh, over de jaren heen toch al bijna een stuk of 10 keer denk ik. Ik weet niet of anderen dat veel vinden, maar ik vind het al veel voor een film :p
Toen ik nog in de lagere school zat heb ik Madagascar een stuk of 10 keer gezien. In 1 week tijd :P
Image