Re: Welke serie volg je momenteel?

196
Sanity penguin wrote:
dividedx11 wrote:Begonnen met kijken naar Seizoen 4 van The Walking Dead :D
Gisteren begonnen aan seizoen 5. Vond vier een toppertje.
Staat me ook al aan, zit momenteel aan aflevering 4 :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

202
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote:Daarstraks de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken. Weer veel mensen die sterven, love it. :D
Ik ben benieuwd. Ik denk dat ik het morgen ga kijken.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Hebt ge de boeken gelezen?
Ik heb getwijfeld om ze te kopen, maar omdat ik al aan seizoen 5 zit met de serie heb ik geen zin om de boeken vanaf het begin te lezen.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

205
gamerke1992 wrote:
daviduvel wrote:
Maxidomino wrote:Daarstraks de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken. Weer veel mensen die sterven, love it. :D
Ik vond het toch ni zo leuk
Image
Ik ook niet :o Weer dingen die ik totaal niet verwacht had. Maar ook totaal niet wou :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
[+] Laatste aflevering GoT seizoen 5
Nu zijn al mijn favoriete personages van het begin dood. Waarom heb ik toch de Starks gekozen als favoriete familie :P
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

206
Nogal veel open eindes en cliffhangers in de laatste aflevering van GOT, ik had toch gehoopt dat ze al iets verder durfden te gaan dan in de boeken. Volgens sommige sites geven de makers GRRM de tijd om toch nog eerst the winds of winter uit te brengen, zodat ze niet voorlopen op de boeken. Ik hoop dat dit waar is en straks hem al kan lezen :cool:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

207
Toon8 wrote:Nogal veel open eindes en cliffhangers in de laatste aflevering van GOT, ik had toch gehoopt dat ze al iets verder durfden te gaan dan in de boeken. Volgens sommige sites geven de makers GRRM de tijd om toch nog eerst the winds of winter uit te brengen, zodat ze niet voorlopen op de boeken. Ik hoop dat dit waar is en straks hem al kan lezen :cool:
Same here. Ik zou veel liever eerst lezen en het achteraf bekijken hoe ze het naar het scherm vertalen dan omgekeerd.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

209
daviduvel wrote:
[+] Laatste aflevering GoT seizoen 5
Nu zijn al mijn favoriete personages van het begin dood. Waarom heb ik toch de Starks gekozen als favoriete familie :P
[+] Laatste aflevering GoT S5
Sansa en Arya leven toch nog? spoil gerust, ik weet toch dat Snow doodgaat :) moet heel S5 nog zien
[+] and also
He responds to Ramsay's letter by relinquishing command of an impending ranging and announcing his intention to ride South against the Boltons. He does not order the Night's Watch to fight with him, but asks both wildlings and black brothers alike to join him of their own volition. Jon's decision (which is in violation of his oaths) causes great discontent within the Watch's upper leadership; in the confusion resulting from Wun Wun's killing of Ser Patrek of King's Mountain, he is stabbed repeatedly by Bowen Marsh and other black brothers, who attack in tears while muttering "for the Watch". Whether or not Jon survives this attack is currently unknown.
Last edited by Guest on 18 Jun 2015 21:50, edited 1 time in total.