Re: Welke serie volg je momenteel?

211
Ligeiro wrote:
daviduvel wrote:
[+] Laatste aflevering GoT seizoen 5
Nu zijn al mijn favoriete personages van het begin dood. Waarom heb ik toch de Starks gekozen als favoriete familie :P
[+] Laatste aflevering GoT S5
Sansa en Arya leven toch nog? spoil gerust, ik weet toch dat Snow doodgaat :) moet heel S5 nog zien
[+] and also
He responds to Ramsay's letter by relinquishing command of an impending ranging and announcing his intention to ride South against the Boltons. He does not order the Night's Watch to fight with him, but asks both wildlings and black brothers alike to join him of their own volition. Jon's decision (which is in violation of his oaths) causes great discontent within the Watch's upper leadership; in the confusion resulting from Wun Wun's killing of Ser Patrek of King's Mountain, he is stabbed repeatedly by Bowen Marsh and other black brothers, who attack in tears while muttering "for the Watch". Whether or not Jon survives this attack is currently unknown.
[+] geen extra spoiler
Ik was meer fan van Ned en Robb Stark en Jon Snow :P En je vergeet nog Brandon en Rickon van de Starks. Maar waar die uithangen heel het seizoen weet niemand (buiten misschien de mensen die de boeken lezen) :|
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

212
daviduvel wrote:
Ligeiro wrote:
daviduvel wrote:
[+] Laatste aflevering GoT seizoen 5
Nu zijn al mijn favoriete personages van het begin dood. Waarom heb ik toch de Starks gekozen als favoriete familie :P
[+] Laatste aflevering GoT S5
Sansa en Arya leven toch nog? spoil gerust, ik weet toch dat Snow doodgaat :) moet heel S5 nog zien
[+] and also
He responds to Ramsay's letter by relinquishing command of an impending ranging and announcing his intention to ride South against the Boltons. He does not order the Night's Watch to fight with him, but asks both wildlings and black brothers alike to join him of their own volition. Jon's decision (which is in violation of his oaths) causes great discontent within the Watch's upper leadership; in the confusion resulting from Wun Wun's killing of Ser Patrek of King's Mountain, he is stabbed repeatedly by Bowen Marsh and other black brothers, who attack in tears while muttering "for the Watch". Whether or not Jon survives this attack is currently unknown.
[+] geen extra spoiler
Ik was meer fan van Ned en Robb Stark en Jon Snow :P En je vergeet nog Brandon en Rickon van de Starks. Maar waar die uithangen heel het seizoen weet niemand (buiten misschien de mensen die de boeken lezen) :|
[+] over Bran
In de laatste ep van S4 ging Bran leren "vliegen" bij die Children of the Forest, aan de Heart Tree :)

Re: Welke serie volg je momenteel?

213
[+] Bran en Rickon in de boeken
Bran zit in de serie evenver als in de boeken. Hij gaat dus "leren vliegen" door zijn warg skills te ontwikkelen bij de tree-eyed raven.
Rickon is iets moeilijker te begrijpen. Hij is weggevlucht met Osha (in seizoen 3 in de serie dacht ik) en vertoeft op een klein eilandje in het noorden genaamd Skagos. In de boeken is Davos, de hand van Stannis niet met hem mee naar Winterfell. Hij moest troepen verzamelen voor het leger van Stannis wat aan te dikken maar wordt gevangen genomen. De man die hem gevangen genomen heeft vertelt hem dat Rickon op dat eiland is en Davos wil hem dan gaan zoeken.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

217
Orphan Black seizoen 3 is nu gedaan en Under the Dome seizoen 1 ook helemaal uitgekeken...

Ik val weer in een zwart gat m.a.w. D:

Nu begonnen aan Between maar da's ook maar 5 epis voorlopig.

Vrijdag wachten op nieuwe Penny Dreadful.

De zoektocht naar nieuwe series begint weer! :p
Image