Re: Welke serie volg je momenteel?

241
Mij kan het niet meer schelen welke series er lopen of bezig zijn.
Zolang ik maar deze kan zien!



MET Bruce!!! :D
Zalig hoe ze het lange wachten op een vervolg erin gestampt hebben ^^

Ik ben nogal een evil dead fanaat.
Veel van Duke Nukems quotes komen zelfs van de evil dead trilogy

Hail to the king baby! ;)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

242
Maxidomino wrote:Elke avond als ik thuis kom vant werk, kijk ik een paar afleveringen van Fringe. Vroeger heb ik op tv een paar afleveringen gezien en ik vond het altijd al een intrigerende serie. Nu heb ik dus beslist om alle afleveringen te bekijken. Het is wel een lange serie helaas. 4 seizoenen van telkens +- 22 afleveringen van 45 min en dan een vijfde seizoen met 15 ofzo afleveringen. Ik zit nu aan seizoen 2, ep 12. :P
S5 was er nogal bij "geplakt" als ik mij goed herinner en is niet echt de moeite waard. Het hoogtepunt van de serie is S2-3

Re: Welke serie volg je momenteel?

243
met0t0 wrote:
Maxidomino wrote:Elke avond als ik thuis kom vant werk, kijk ik een paar afleveringen van Fringe. Vroeger heb ik op tv een paar afleveringen gezien en ik vond het altijd al een intrigerende serie. Nu heb ik dus beslist om alle afleveringen te bekijken. Het is wel een lange serie helaas. 4 seizoenen van telkens +- 22 afleveringen van 45 min en dan een vijfde seizoen met 15 ofzo afleveringen. Ik zit nu aan seizoen 2, ep 12. :P
Als ge het een leuke serie vindt, is er toch geen probleem? :p
Das waar natuurlijk, maar ik heb nog andere dingen te doen ook en toch wil ik die serie zo rap mogelijk verorberen. En ik heb ook al heel wat afleveringen op tv gezien maar dat is al lang geleden, dus ik kijk daar nog is naar. :P
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

244
ShAmPi wrote:Mij kan het niet meer schelen welke series er lopen of bezig zijn.
Zolang ik maar deze kan zien!



MET Bruce!!! :D
Zalig hoe ze het lange wachten op een vervolg erin gestampt hebben ^^

Ik ben nogal een evil dead fanaat.
Veel van Duke Nukems quotes komen zelfs van de evil dead trilogy

Hail to the king baby! ;)

this looks fun :cool:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

255
Er is van sense8 ook een soort aflevering van een kijkje achter de schermen. Ik vond het best leuk om te zien hoe ze de serie hebben gemaakt. Ze zijn ook letterlijk allemaal naar die verschillende plaatsten over heel de wereld gegaan :o

Als je hem wilt zien, hij heet: sense8: creating the world
Image