Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

260
Jurrassic world 8/10

Erg leuke film. Ik vond wel dat er soms wat onredelijke stukjes inzaten.
[+] onredelijke stukjes
Dat stuk waar ze de kooi in gingen om te kijken hoe die dino ontsnapt zou zijn, vond ik wel raar, want als die dino echt ontsnapt zou zijn, dan zouden mensen dat wel gezien hebben. Moeten ze eerst niet de chip checken voordat ze de kooi in gaan?

Het leek ook wel of die raptors onsterfelijk waren, want ze werden beschoten, tegen een boom aangereden met volle snelheid, geëlektrocuteerd en tegen gebouwen aan geslingerd en uiteindelijk bleef er toch nog een leven? Dat vond ik wel een beetje raar :wut:
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

264
minermb wrote:Jurrassic world 8/10

Erg leuke film. Ik vond wel dat er soms wat onredelijke stukjes inzaten.
[+] onredelijke stukjes
Dat stuk waar ze de kooi in gingen om te kijken hoe die dino ontsnapt zou zijn, vond ik wel raar, want als die dino echt ontsnapt zou zijn, dan zouden mensen dat wel gezien hebben. Moeten ze eerst niet de chip checken voordat ze de kooi in gaan?

Het leek ook wel of die raptors onsterfelijk waren, want ze werden beschoten, tegen een boom aangereden met volle snelheid, geëlektrocuteerd en tegen gebouwen aan geslingerd en uiteindelijk bleef er toch nog een leven? Dat vond ik wel een beetje raar
Over die onredelijke stukjes:
[+] onredelijke stukjes
de ontsnapte dino zat in een kooi die ver weg van enige bezoekers ligt. Tenzij je de mensen die daar werken zou bedoelen, maar alles is mogelijk, koffiepauze? En zo te zien is het tracker signaal niet direct te lezen op een scherm dichtbij en moeten ze het vragen aan de control room.

Die raptors, tja, zijn wel stevige beestjes natuurlijk, maar uiteindelijk zijn er toch 3/4 gestorven, dus zo onverslaanbaar zijn ze niet, en afgaande op wat ik al op documentaires heb gezien van o.a. andere dino's klinkt hun overleving niet zo onmogelijk ;)
Elexus wrote:Jurassic World => bol van de clichés en vond het eerste deel van de film maar meh maar later kwamen er toch enorm goede stukjes in.
Als megafan van die clichés wil ik juist dat ze erin zitten :p
Tis te zien hoe je die wilt hebben natuurlijk ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

266
Captain Witwicky wrote:
minermb wrote:Jurrassic world 8/10

Erg leuke film. Ik vond wel dat er soms wat onredelijke stukjes inzaten.
[+] onredelijke stukjes
Dat stuk waar ze de kooi in gingen om te kijken hoe die dino ontsnapt zou zijn, vond ik wel raar, want als die dino echt ontsnapt zou zijn, dan zouden mensen dat wel gezien hebben. Moeten ze eerst niet de chip checken voordat ze de kooi in gaan?

Het leek ook wel of die raptors onsterfelijk waren, want ze werden beschoten, tegen een boom aangereden met volle snelheid, geëlektrocuteerd en tegen gebouwen aan geslingerd en uiteindelijk bleef er toch nog een leven? Dat vond ik wel een beetje raar
Over die onredelijke stukjes:
[+] onredelijke stukjes
de ontsnapte dino zat in een kooi die ver weg van enige bezoekers ligt. Tenzij je de mensen die daar werken zou bedoelen, maar alles is mogelijk, koffiepauze? En zo te zien is het tracker signaal niet direct te lezen op een scherm dichtbij en moeten ze het vragen aan de control room.

Die raptors, tja, zijn wel stevige beestjes natuurlijk, maar uiteindelijk zijn er toch 3/4 gestorven, dus zo onverslaanbaar zijn ze niet, en afgaande op wat ik al op documentaires heb gezien van o.a. andere dino's klinkt hun overleving niet zo onmogelijk ;)
Elexus wrote:Jurassic World => bol van de clichés en vond het eerste deel van de film maar meh maar later kwamen er toch enorm goede stukjes in.
Als megafan van die clichés wil ik juist dat ze erin zitten :p
Tis te zien hoe je die wilt hebben natuurlijk ;)
kweet nie hoe je da zo verbergd ma ik zou vooral eerst control room vragen waar da beest zit voor ik in die kooi zou gaan :p
dus das wel een beetje een rare redenering
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

267
fsterchele23 wrote: kweet nie hoe je da zo verbergd ma ik zou vooral eerst control room vragen waar da beest zit voor ik in die kooi zou gaan :p
dus das wel een beetje een rare redenering
wel...
[+] de reden waarom ze in de kooi gaan
als je denkt dat het beest er niet meer zit en je denkt dat de tracker niet in de kooi te vinden is, dan ga je natuurlijk niet het grootste probleem maken van naar binnen te gaan ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

268
Captain Witwicky wrote:wel...
[+] de reden waarom ze in de kooi gaan
als je denkt dat het beest er niet meer zit en je denkt dat de tracker niet in de kooi te vinden is, dan ga je natuurlijk niet het grootste probleem maken van naar binnen te gaan ;)
[+] Jurassic World
Het blijft wel een kooi waar al dan niet een gigantisch vleesetend beest in zit. Wat ik onredelijk vond was dat dat beest op een of andere manier wist dat ze zijn lichaamstemperatuur meten en dat hij die moest verlagen om te kunnen ontsnappen...
cron