Re: Welke serie volg je momenteel?

258
Ligeiro wrote:sinds vrijdag aangesloten bij telenet, en blijkbaar kunt ge Walking dead S5 volledig gratis bekijken. dus doe ik dat :p
en Seizoen 3 van Vikings staat geprogrammeerd om op te nemen volledig, alsook seizoen 5 van Game of Thrones
Hoe doede da? Dat gratis bekijken?

Binnenkort ist Vikings S3 op tv.
Nu nog kijk ik naar Hawaii 5 O
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke serie volg je momenteel?

259
Captain Witwicky wrote:
Ligeiro wrote:sinds vrijdag aangesloten bij telenet, en blijkbaar kunt ge Walking dead S5 volledig gratis bekijken. dus doe ik dat :p
en Seizoen 3 van Vikings staat geprogrammeerd om op te nemen volledig, alsook seizoen 5 van Game of Thrones
Hoe doede da? Dat gratis bekijken?

Binnenkort ist Vikings S3 op tv.
Nu nog kijk ik naar Hawaii 5 O
Walking Dead S5 was beperkt gratis tot een bepaalde datum. Game of Thrones 5 stond bij mij geen datum bij.. als ik op't bakje op da huisje duw en ipv tv-gids naar on demand ofzo ga, dan stond da daar bij reeksen.. van Vikings 3 gaven ze op prime series ne marathon van alle 10 afleveringen, en die heb'k opgenomen toen ik nog alle paketten gratis had. als die gratis periode afloopt kunt ge alles wat ge had opgenomen nog bekijken

Re: Welke serie volg je momenteel?

260
Ligeiro wrote:Walking Dead S5 was beperkt gratis tot een bepaalde datum. Game of Thrones 5 stond bij mij geen datum bij.. als ik op't bakje op da huisje duw en ipv tv-gids naar on demand ofzo ga, dan stond da daar bij reeksen.. van Vikings 3 gaven ze op prime series ne marathon van alle 10 afleveringen, en die heb'k opgenomen toen ik nog alle paketten gratis had. als die gratis periode afloopt kunt ge alles wat ge had opgenomen nog bekijken
Ah zo, "on demand"... goeie tip :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke serie volg je momenteel?

262
Nieuwe seizoen van south park is begonnen en ik heb gisteren de eerste aflevering bekeken. Viel wel mee maar het gebeurt nu toch wel vaker dat er in de aflevering referenties zijn naar Amerikaanse schandalen waarvan niet amerikanen geen weet van hebben. Dus is het moeilijk om sommige grappen te verstaan. Nu was het iets met een american footballer. Ik had het gedacht dat vroeger de grappen meer over wereldwijd nieuws gingen ipv alleen amerikaans.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

264
Toon8 wrote:Nieuwe seizoen van south park is begonnen en ik heb gisteren de eerste aflevering bekeken. Viel wel mee maar het gebeurt nu toch wel vaker dat er in de aflevering referenties zijn naar Amerikaanse schandalen waarvan niet amerikanen geen weet van hebben. Dus is het moeilijk om sommige grappen te verstaan. Nu was het iets met een american footballer. Ik had het gedacht dat vroeger de grappen meer over wereldwijd nieuws gingen ipv alleen amerikaans.
Dat was eerder een sub-plot. In hoofdzaak ging het over of men nu al dan niet te zeer "political correctness (PC)" probeert na streven dezer dagen, tot in het belachelijke toe. South Park heeft zoals gebruikelijk de zaak tot in het belachelijke uitvergroot, maar zo uiten ze doorgaans hun kritiek.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

265
Hybris wrote:
Toon8 wrote:Nieuwe seizoen van south park is begonnen en ik heb gisteren de eerste aflevering bekeken. Viel wel mee maar het gebeurt nu toch wel vaker dat er in de aflevering referenties zijn naar Amerikaanse schandalen waarvan niet amerikanen geen weet van hebben. Dus is het moeilijk om sommige grappen te verstaan. Nu was het iets met een american footballer. Ik had het gedacht dat vroeger de grappen meer over wereldwijd nieuws gingen ipv alleen amerikaans.
Dat was eerder een sub-plot. In hoofdzaak ging het over of men nu al dan niet te zeer "political correctness (PC)" probeert na streven dezer dagen, tot in het belachelijke toe. South Park heeft zoals gebruikelijk de zaak tot in het belachelijke uitvergroot, maar zo uiten ze doorgaans hun kritiek.
En zoals bij de laatste 5-6 seizoenen het geval was staat die focus op actualiteit in de weg van de humor. Vroeger deden ze tenminste nog moeite om hun kritiek op een grappige wijze te brengen.

Re: Welke serie volg je momenteel?

266
Nu enkel nog kijken naar de laatste twee afleveringen van seizoen 4, dan beginnen aan seizoen 5, daarna natuurlijk seizoen zes en tussendoor ook Fear the Walking Dead (iemand deze al gezien?)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

267
Hybris wrote:
Toon8 wrote:Nieuwe seizoen van south park is begonnen en ik heb gisteren de eerste aflevering bekeken. Viel wel mee maar het gebeurt nu toch wel vaker dat er in de aflevering referenties zijn naar Amerikaanse schandalen waarvan niet amerikanen geen weet van hebben. Dus is het moeilijk om sommige grappen te verstaan. Nu was het iets met een american footballer. Ik had het gedacht dat vroeger de grappen meer over wereldwijd nieuws gingen ipv alleen amerikaans.
Dat was eerder een sub-plot. In hoofdzaak ging het over of men nu al dan niet te zeer "political correctness (PC)" probeert na streven dezer dagen, tot in het belachelijke toe. South Park heeft zoals gebruikelijk de zaak tot in het belachelijke uitvergroot, maar zo uiten ze doorgaans hun kritiek.
Gelukkig dat het maar een deeltje was van de aflevering, maar het pakt niet weg dat sommige delen van de episode niet grappig zijn omdat je geen amerikaan bent.
Ze willen nu altijd het meest recente nieuws in hun aflevering stoppen en zoals Tjeefkeuh zegt gaat dit vaak ten koste van de humor. En hun doelpubliek is groter dan de VS alleen he, ze moeten daar eens aan beginnen denken.
Edit: ik denk er nu plots weer aan. Toen ik de review van ign las zeiden ze dat het feit dat die studentenvereniging meedeed was omdat er niet zolang geleden in de VS een filmpje was waarin zo'n kerels racistische liedjes aan het zingen waren. Dit is toch een deel van de aflevering dat je geen idee hebt dat die studenten daarvoor meedoen.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

268
dividedx11 wrote:Nu enkel nog kijken naar de laatste twee afleveringen van seizoen 4, dan beginnen aan seizoen 5, daarna natuurlijk seizoen zes en tussendoor ook Fear the Walking Dead (iemand deze al gezien?)
Fear the walking dead staat klaar om bekeken te worden, maar ben wel benieuwd. Daarnaast is het binnenkort weer de beurt aan de nieuwe seizoenen van arrow, the flash en supernatural :D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

269
dividedx11 wrote:Nu enkel nog kijken naar de laatste twee afleveringen van seizoen 4, dan beginnen aan seizoen 5, daarna natuurlijk seizoen zes en tussendoor ook Fear the Walking Dead (iemand deze al gezien?)
Eerste episode gezien maar vond er niet veel aan. Heb het zelfs niet uitgekeken. TWD is veel beter.
Image