Re: Welke serie volg je momenteel?

273
Elexus wrote:Pillars of the Earth uitgekeken => zeer aangename serie, goed verhaal

Nu bezig met:

- World Without End => voorlopig meer fan van Pillars of the Earth maar ik zit nog niet heel ver
- Once Upon a Time season 4 => de Frozen arc <3
- Fairy Tail, nu aan epi 134
ikke ook once upon a time s4 :p

ook how i met your mother al tijdje opnieuw ant zien nu ergens in s4
en south park gekeken zaterdag de eerte 2 epis van s19
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

274
Oké Prison Break volledig uitgekeken. S1 vind ik nog altijd het beste. S2 is ook goed en 3 is een afkooksel van 1. S4 is meer van hetzelfde en dikwijls te over wie achter wie aanzit. Mooi einde na die extra lange laatste episode.

Een episode gekeken van Crossing Lines maar afgezet had geen zin meer in moordonderzoek.

Nu begonnen met Arrow en ben verrast vind het goed en schoon actrices :) Is maar een seizoen dus is snel gezien.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

275
RoyVdW wrote:Oké Prison Break volledig uitgekeken. S1 vind ik nog altijd het beste. S2 is ook goed en 3 is een afkooksel van 1. S4 is meer van hetzelfde en dikwijls te over wie achter wie aanzit. Mooi einde na die extra lange laatste episode.

Een episode gekeken van Crossing Lines maar afgezet had geen zin meer in moordonderzoek.

Nu begonnen met Arrow en ben verrast vind het goed en schoon actrices :) Is maar een seizoen dus is snel gezien.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
En in tegenstelling tot andere series vind ik dat de seizoenen steeds beter worden. Enkel in seizoen 2 valt het een beetje tegen op het begin.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

276
Over welke heb je het dan? PB? Vind ik niet al dat gedoe over Scylla wordt overdreven. Het eerste is echt graaf daar draait het rond die ontsnappinsplan dmv die tattoos mooi uitgewerkt. Deze serie had geen andere seizoenen meer nodig. Beetje uitmelking. Maar goede serie die iedereen gezien moet hebben.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

277
RoyVdW wrote:Over welke heb je het dan? PB? Vind ik niet al dat gedoe over Scylla wordt overdreven. Het eerste is echt graaf daar draait het rond die ontsnappinsplan dmv die tattoos mooi uitgewerkt. Deze serie had geen andere seizoenen meer nodig. Beetje uitmelking. Maar goede serie die iedereen gezien moet hebben.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sorry ik had moeten zeggen over welke ik het had
Image
ik heb het over Arrow ;)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

280
RoyVdW wrote:Arrow S1 is een feit. Vond het goed. De volgende seizoenen staan wel niet erop. Ga nu beginnen met The Returned ook maar 1 seizoen. Erna Penny Dreadfull of Under the Dome. Eens benieuw.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Penny Dreadful is 1 van m'n favoriete series aller tijden, maar je moet er echt voor zijn. Ik vind dat de serie een geweldige sfeer met zich meebrengt en ook de acteurs/actrices zijn awesome. :)

Under the Dome is zeker ook een toffe serie maar wel van een heel ander niveau dan Penny Dreadful imo.
Image
cron