Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

286
Jurrassic World 6.5/10

Opzich een aardige film, maar de hype eromheen absloluut niet waard. Ontzettend veel verwijzingen naar de eerste film (wat wel leuk was), maar een verhaal die behoorlijk matig was. Een raptor die luistert naar een mens, for real?! Ik kon mijzelf daar totaal niet inleven. Op dat moment was de film mij dan ook zo'n beetje kwijt. Dan ook de meest onmogelijke zaken zoals een nieuwe hybride dino die zo weet te ontsnappen, maar niet gepakt wordt vanwege allemaal trucjes. Natuurlijk, het is een film, maar deze ging veels te ver op de top. Deze film kan dan ook totaal niet tippen aan de orginele Jurrassic Park imo.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

287
i origins: 7,5/10

Leuk concept en rakende scenes. Een microbioloog ontdekt per toeval dat mensen herboren worden, waarbij enkele herinneringen bewaard worden. Wanneer je dan in een ander lichaam herboren wordt, ben je een totaal andere mens, behalve de structuren in je oog (iris). Zo vind hij uiteindelijk zijn vriendin terug die overleden was, maar die herboren is in een ander land (maar dan natuurlijk nog klein is). Verder spoil ik niets, dit is hetgene je in de trailer ook al kan zien.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

288
billie91 wrote:Jurrassic World 6.5/10

Opzich een aardige film, maar de hype eromheen absloluut niet waard. Ontzettend veel verwijzingen naar de eerste film (wat wel leuk was), maar een verhaal die behoorlijk matig was. Een raptor die luistert naar een mens, for real?! Ik kon mijzelf daar totaal niet inleven. Op dat moment was de film mij dan ook zo'n beetje kwijt. Dan ook de meest onmogelijke zaken zoals een nieuwe hybride dino die zo weet te ontsnappen, maar niet gepakt wordt vanwege allemaal trucjes. Natuurlijk, het is een film, maar deze ging veels te ver op de top. Deze film kan dan ook totaal niet tippen aan de orginele Jurrassic Park imo.
het park is groter dan de wereld hé Bilmans :P

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

289
Jurassic World 65%

Cliché verhaal en voorspelbaar. De originele waren pakken beter. Niet verwacht dat deze zo ging tegenvallen. En idd net wnr de goede mensen dreigen dood te gaan stopt de actie en wordt er gesproken met de dino's, typisch. Wel goede actie en effecten.

The Wicker Man 50%

Ongeloofwaardig en langdradig. Cage is goede acteur, enige pluspunt.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

290
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:Jurrassic World 6.5/10

Opzich een aardige film, maar de hype eromheen absloluut niet waard. Ontzettend veel verwijzingen naar de eerste film (wat wel leuk was), maar een verhaal die behoorlijk matig was. Een raptor die luistert naar een mens, for real?! Ik kon mijzelf daar totaal niet inleven. Op dat moment was de film mij dan ook zo'n beetje kwijt. Dan ook de meest onmogelijke zaken zoals een nieuwe hybride dino die zo weet te ontsnappen, maar niet gepakt wordt vanwege allemaal trucjes. Natuurlijk, het is een film, maar deze ging veels te ver op de top. Deze film kan dan ook totaal niet tippen aan de orginele Jurrassic Park imo.
het park is groter dan de wereld hé Bilmans :P
Dat is nieuw voor mij Gamefrok. :P
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

294
dividedx11 wrote:Resident Evil: Degeneration ==> 8,4/10 zeer goede animation, heb er van genoten. Ben weer helemaal in Silent Hill en Resident Evil stemming. Heb ook beslist dat ik game films ga beginnen verzamelen.
Als ik het goed heb, zou ik daar mee oppassen, want Degeneration is gemaakt door Capcom zelf, of toch hevig gecontroleerd door Capcom, niet zoals de filmreeks.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

295
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Resident Evil: Degeneration ==> 8,4/10 zeer goede animation, heb er van genoten. Ben weer helemaal in Silent Hill en Resident Evil stemming. Heb ook beslist dat ik game films ga beginnen verzamelen.
Als ik het goed heb, zou ik daar mee oppassen, want Degeneration is gemaakt door Capcom zelf, of toch hevig gecontroleerd door Capcom, niet zoals de filmreeks.
Snap niet goed wat je bedoelt, waar moet ik mee oppassen?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

297
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Resident Evil: Degeneration ==> 8,4/10 zeer goede animation, heb er van genoten. Ben weer helemaal in Silent Hill en Resident Evil stemming. Heb ook beslist dat ik game films ga beginnen verzamelen.
Als ik het goed heb, zou ik daar mee oppassen, want Degeneration is gemaakt door Capcom zelf, of toch hevig gecontroleerd door Capcom, niet zoals de filmreeks.
Snap niet goed wat je bedoelt, waar moet ik mee oppassen?
Gamefreak wrote:ik denk dat Wicky wil zeggen dat het van een bedenkelijk niveau kan zijn :smug:
Ik moet nog de eerste film tegenkomen die echt het bronmateriaal respecteert van een game. De animatiefilms van Capcom daarentegen zijn zowat de beste referenties die je kan hebben voor een geslaagde verfilming ook al is het in CGI. FF7 Advent Children doet het ook goed.

Dus als je beslist om gamefilms te verzamelen ga je nogal een bedenkelijk verzameling krijgen. Maar misschien in de toekomst zal dit verbeteren. Assassin's Creed, Uncharted, The Last of Us...er is misschien nog hoop.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

299
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Resident Evil: Degeneration ==> 8,4/10 zeer goede animation, heb er van genoten. Ben weer helemaal in Silent Hill en Resident Evil stemming. Heb ook beslist dat ik game films ga beginnen verzamelen.
Als ik het goed heb, zou ik daar mee oppassen, want Degeneration is gemaakt door Capcom zelf, of toch hevig gecontroleerd door Capcom, niet zoals de filmreeks.
Snap niet goed wat je bedoelt, waar moet ik mee oppassen?
Gamefreak wrote:ik denk dat Wicky wil zeggen dat het van een bedenkelijk niveau kan zijn :smug:
Ik moet nog de eerste film tegenkomen die echt het bronmateriaal respecteert van een game. De animatiefilms van Capcom daarentegen zijn zowat de beste referenties die je kan hebben voor een geslaagde verfilming ook al is het in CGI. FF7 Advent Children doet het ook goed.

Dus als je beslist om gamefilms te verzamelen ga je nogal een bedenkelijk verzameling krijgen. Maar misschien in de toekomst zal dit verbeteren. Assassin's Creed, Uncharted, The Last of Us...er is misschien nog hoop.
Steekt niet zo nou, ik bedoel gewoon dat ik mijn leeg schap ga gebruiken voor films die iets te maken hebben met games :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron