Re: Welke serie volg je momenteel?

288
Ligeiro wrote:
Marty wrote:24 september was de eerste 2 afleveringen van Heroes Reborn
Was ik helemaal vergeten :O

op welke zender??? :O

vanaf 12 oktober geven ze op Fox het 6e seizoen van Walking Dead :) vanaf 10 oktober zenden ze daar Flash uit ook. die ga'k volgen :)
Daar mag niet over gesproken worden, maar iig in amerika ;)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

290
RoyVdW wrote:
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:The Returned S1 ook uitgekeken en die was goed. Aanrader. Nu Sense 8 eens proberen is ook maar 1 seizoen. Bingewatching.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Franse of Amerikaanse versie?
Amerikaans. Heb geen weet van een Franse :)
de Amerikaanse is gebaseerd op de Franse. en als ge de Franse hebt bekeken, dan is de Amerikaanse bagger in vergelijking

Re: Welke serie volg je momenteel?

292
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote:The Returned S1 ook uitgekeken en die was goed. Aanrader. Nu Sense 8 eens proberen is ook maar 1 seizoen. Bingewatching.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sense 8 is echt goed
Ben ondertussen gestopt met kijken na vier episodes. Snap er de bedoeling niet van wat er gebeur en val bijna elke aflevering in slaap waardoor ik niet meer kan volgen omdat ik vergeten ben wat er een kwartier geleden gebeurd is. Mijn aandacht raakt zoek. Het is wat hak op de tak precies of ik ben gewoon te dom hoewel het niet aan mijn IQ kan liggen. Nu Under The Dome eens proberen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

293
RoyVdW wrote: Ben ondertussen gestopt met kijken na vier episodes. Snap er de bedoeling niet van wat er gebeur en val bijna elke aflevering in slaap waardoor ik niet meer kan volgen omdat ik vergeten ben wat er een kwartier geleden gebeurd is. Mijn aandacht raakt zoek. Het is wat hak op de tak precies of ik ben gewoon te dom hoewel het niet aan mijn IQ kan liggen.
Ik ben gestopt na 2 episodes om dezelfde reden. Het deed mij wat denken aan Cloud Atlas. Misschien dat de verhaallijnen ooit samenlopen en dat er dan iets gebeurt, maar als heel het eerste seizoen oninteressant blijft, moet het al niet meer voor mij.

Re: Welke serie volg je momenteel?

294
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote: Ben ondertussen gestopt met kijken na vier episodes. Snap er de bedoeling niet van wat er gebeur en val bijna elke aflevering in slaap waardoor ik niet meer kan volgen omdat ik vergeten ben wat er een kwartier geleden gebeurd is. Mijn aandacht raakt zoek. Het is wat hak op de tak precies of ik ben gewoon te dom hoewel het niet aan mijn IQ kan liggen.
Ik ben gestopt na 2 episodes om dezelfde reden. Het deed mij wat denken aan Cloud Atlas. Misschien dat de verhaallijnen ooit samenlopen en dat er dan iets gebeurt, maar als heel het eerste seizoen oninteressant blijft, moet het al niet meer voor mij.
Ik moet nu ook wel zeggen dat sommige personages veel interessanter zijn dan anderen. Zo vond ik Capheus, de aziatische vrouw, de acteur en de duitser het meest toffe. De rest waren niet zo interessant.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

297
dividedx11 wrote:TWD S4 uitgekeken
Die is goed hé? :cool:

Zelf Under the Dome S2 uitgekeken. Heb beetje gemengde gevoelens. Vond S1 geloofwaardiger dan S2 omdat er nu wat veel si-fi aan te pas komt. Het boeit me wel genoeg om verder te kijken dus als er een S3 komt ga ik die wel zien. 70 à 75%

Over een week ga ik Penny Dreadfull kijken en erna Orange is the New Black. Vooraleer ik aan de langere series begin zoals BB of Dexter. Politiereeksen laat ik links liggen dat is toch meer van hetzelfde.
Image
cron