Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

302
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Steekt niet zo nou, ik bedoel gewoon dat ik mijn leeg schap ga gebruiken voor films die iets te maken hebben met games
Vul ze dan met meer goede games desnoods :D
Hehe heb nog genoeg games liggen momenteel :D

OT:

Spongebob: the movie dinges ==> 6/10
Op het vliegtuig bekeken, ontspannend maar natuurlijk belachelijk verhaal
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

304
Inside Out 9.5/10
Wauw. Ik was echt onder de indruk. Dit is al 1 van de beste animatiefilms dat ik al gezien heb. Voor degenen die het niet kennen: ze gaan ervan uit dat er in iedereen een soort van 5 gevoelens zitten. Je hebt bv. angst, blijdschap,... Zo gaan we dan een kijkje leven in het hoofd van de 11-jarige Riley. Het was ook een emotionele film. Op een gegeven moment zat ik met tranen in m'n ogen en achter mij zat een mama met haar kind en opeens vraagt het kind redelijk hard waarom de mama aan het wenen was :p
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

308
Elexus wrote:Liar Liar

8/10
Die film heb ik misschien al zo'n 8 keer gezien omdat die hier zo vaak op tv is in Wallonië. En toch lig ik elke keer plat van het lachen als ik daar naar kijk.

OT: Eindelijk Furious 7 gezien. Was maar meh vond ik. De laatste paar films waren al over de top maar deze gaan er volledig over. Maar zoals de mannen van Kinda Funny het zo mooi verwoorden: it's not about the cars or the action, it's about family. :lol:

7/10
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

311
dividedx11 wrote:Op zijn release date 'Pixels' gezien ==> 7,6/10
Best goede film, veel grappige momenten en is leuk gedaan met redelijk verhaal.
Je bent dan een van de weinigen die gaan kijken is, is aan het uitdraaien tot een grote flop die film. Ze hebben de productiekosten nog niet eens terugverdiend :P
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

312
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Spiders 3D
Niet aan te raden, maar ook niet het slechtste dat ik al gezien heb. Acteerprestaties zijn ver beneden ondermaats. De CGI spinnen tonen nog meer overtuiging in hun rol.
3/10
mss zijn de spinnen echt en de acteurs CGI ??
Dan hebben ze toch mo-cap gebruikt voor de spinnen ze, levensecht waren die :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

313
Toon8 wrote:
dividedx11 wrote:Op zijn release date 'Pixels' gezien ==> 7,6/10
Best goede film, veel grappige momenten en is leuk gedaan met redelijk verhaal.
Je bent dan een van de weinigen die gaan kijken is, is aan het uitdraaien tot een grote flop die film. Ze hebben de productiekosten nog niet eens terugverdiend :P
iemand moet zich opofferen....
cron