Re: Welke serie volg je momenteel?

322
Derde aflevering van the walking dead gezien, jawadde :P
[+] s06e03 Niet kijken als je deze aflevering nog niet zag
Was er toch eventjes niet goed van :P Blijkbaar vond ik glenn zo vanzelfsprekend dat ik nooit gedacht had dat ze hem zouden doden. Was hier dus mentaal niet op voorbereid. Hopelijk blijft hij leven, had ook direct gezien dat die nicolas op hem viel en dat het misschien hem was die ze aant op eten waren. Zijn nogal veel anderen met dezelfde theorie dus blijven hopen. Anders is het wel gedurfd van de schrijvers maar ze mochten hem wel een groter gloriemoment geven voor dat hij dood gaat.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

323
Toon8 wrote:Derde aflevering van the walking dead gezien, jawadde :P
[+] s06e03 Niet kijken als je deze aflevering nog niet zag
Was er toch eventjes niet goed van :P Blijkbaar vond ik glenn zo vanzelfsprekend dat ik nooit gedacht had dat ze hem zouden doden. Was hier dus mentaal niet op voorbereid. Hopelijk blijft hij leven, had ook direct gezien dat die nicolas op hem viel en dat het misschien hem was die ze aant op eten waren. Zijn nogal veel anderen met dezelfde theorie dus blijven hopen. Anders is het wel gedurfd van de schrijvers maar ze mochten hem wel een groter gloriemoment geven voor dat hij dood gaat.
Voor Toon8:
[+] Niet bekijken als je de derde aflevering van Seizoen 6 van TWD nog niet hebt gezien
Ik zelf denk dat de kans groot is dat Glenn nog leeft. Als je zag op welke plek de ingewanden er uit werden getrokken, was dat veel te hoog. Het gebeurde op borst hoogte. Denk inderdaad dat het Nicholas is en Glenn overleefd het omdat ie onder de ingewanden zit en de zombies dus denken dat ie ook al dood is.
En als je goed kijkt is als het bloed er uit stroomt dat het ook hoger ligt dan de borstkast van Glenn
Maar we zullen het waarschijnlijk over 2 weken wachten in aflevering 6 aangezien aflevering 5 een anderhalf uur durende "flashback" is over wat Morgan al die tijd heeft gedaan
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

329
RoyVdW wrote:En gvd nu heb ik dat twd stuk gelezen dacht dat het over s5 ging dus dacht al?
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Stond wel duidelijk vermeld op de spoiler tags. Jammer dat je het zag :|

Vanavond eens beginnen aan het 3e en laatste seizoen van Hannibal, jammer dat het moest stoppen na dit seizoen :(
Image
cron