Re: Welke serie volg je momenteel?

333
ShAmPi wrote:Gotham, flash en arrow terug opgepikt.
Next orphan black en penny dreadfull terug oppikken.

Ook eerste afleverin van Ash vs. Evil Dead gezien.
ZALIG! Lekkere sfeer van de films overgenomen.
Die van Ash vs. Evil Dead moet ik ook nog zien. Kan bijna niet slecht zijn, zeker gezien Bruce Campbell erin meedoet :D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

335
Scream
Dankzij een post in dit topic (denk van Elexus) deze serie eens gecheckt. Een paar uur verder en ik heb de serie bijna uitgezien. Goede serie met verschillende genres erin: horror, humor, spanning, thriller. Enkel het deeltje typische 'tienerserie' vind ik minder (lees al die romantiek achtige shizzle).
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

336
The Wastelander wrote:Scream
Dankzij een post in dit topic (denk van Elexus) deze serie eens gecheckt. Een paar uur verder en ik heb de serie bijna uitgezien. Goede serie met verschillende genres erin: horror, humor, spanning, thriller. Enkel het deeltje typische 'tienerserie' vind ik minder (lees al die romantiek achtige shizzle).
Kan idd van mij zijn, want ik heb de serie tijdje geleden ook gekeken. :D

Idd waar wat je zegt over dat tienerstuff maar aan de andere kant vind ik het wel goed dat ze trouw zijn gebleven aan de films op dat vlak, die ook zo wat waren opgebouwd. :)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

337
nu volg ik de animatie serie Guardians of the Galaxy (in Amerika op Disney XD, ik volg het op de minder legale manier)

zeker doen als je van plan bent om volgend jaar naar GotG 2 te gaan kijken in de cine. de reeks borduurt een beetje voort op de 1e film en is de aanloop naar film 2. de verhaallijnen lopen dus door elkaar :) beetje zoals met Agents of S.H.I.E.LD.

Re: Welke serie volg je momenteel?

338
Gestopt met Black Mirror na twee episodes. Orange is the New Black S1 uitgekeken. Had beter verwacht maar viel wel mee. 7/10

Ik weet niet of ik verder ga kijken heb nu 2 episodes gezien van S2 en het boeit me niet meer echt. Wie heeft deze al gezien en wordt het nog beter? Vind het wat een gezever al die vrouwen en hun complexen enzo is oninteressant. Allemaal ugly negerinnen. Piper en Alex kan ik nog op liggen zien xp

Zal eens naar de eerste episode kijken van Suits en zien wat dat geeft.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

340
ShAmPi wrote:ik heb OITNB na 2 episodes opgegeven
Ik snap niet goed wat iedereen er zo goed aan vind :)

Anyway
Nog steeds

Arrow
Flash
Ash Vs. Evil Dead!!!!!! HAIL TO THE KING BABY! ^^
Supergirl
Gotham

En dan nog enkele in wachtrij :p
Wordt die al uitgezonden????

Re: Welke serie volg je momenteel?

341
Ligeiro wrote: Wordt die al uitgezonden????
Gisteren werd in 'the states' de derde aflevering uitgezonden.

Hier ook terug Agents of Shield beginnen kijken, nadat ik even gestopt was na het eerste seizoen. Blijft een leuke serie, maar blijft onder het niveau van Arrow, Flash en Gotham...
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

343
Begonnen met Suits en eerste twee episodes gezien en vind het toch maar 'Mwoh'. Iemand hier commentaar over?

Voorlopig ben ik enkel onder de indruk geweest van Orphan Black, Lost, TWD, Arrow, Prison Break en Penny Dreadfull. The Returned en Under the Dome vielen mee.

Ga de eerste episode van Fargo, Dexter, Sons of Anarchy, Spartacus en Breaking Bad eens zien en zien of ik die goed vind.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

344
RoyVdW wrote:Begonnen met Suits en eerste twee episodes gezien en vind het toch maar 'Mwoh'. Iemand hier commentaar over?

Voorlopig ben ik enkel onder de indruk geweest van Orphan Black, Lost, TWD, Arrow, Prison Break en Penny Dreadfull. The Returned en Under the Dome vielen mee.

Ga de eerste episode van Fargo, Dexter, Sons of Anarchy, Spartacus en Breaking Bad eens zien en zien of ik die goed vind.
Bij Breaking Bad moet ge u wel zo een beetje door het eerste seizoen worstelen. Elk seizoen wordt hier beter en beter
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

345
RoyVdW wrote:Begonnen met Suits en eerste twee episodes gezien en vind het toch maar 'Mwoh'. Iemand hier commentaar over?

Voorlopig ben ik enkel onder de indruk geweest van Orphan Black, Lost, TWD, Arrow, Prison Break en Penny Dreadfull. The Returned en Under the Dome vielen mee.

Ga de eerste episode van Fargo, Dexter, Sons of Anarchy, Spartacus en Breaking Bad eens zien en zien of ik die goed vind.
Ik vind zelf de Suits een heel nice serie voor een twee seizoenen. Hierna vond ik het niet zo interessant meer.
Image