Re: Welke serie volg je momenteel?

378
Deadliest Catch.
Af en toe een Flash'ken op Fox
En vanaf nu ook Wayward Pines op Fox, kga de eerste afl. zien vanmiddag, maar hier had iemand het al gezien en zei dat het best ok was.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke serie volg je momenteel?

381
RoyVdW wrote:Daredevil S1 gezien en wooow btr dan verwacht en JJ. Soms gruwelijke gevechten wat overdreven. Duidelijk niet voor kinderen. Is wel klaar dat er een vervolg komt vermoed ik. 9/10

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Maar nog lang niet zo overdreven als Avengers etc.
Ik vind Daredevil echt tof! Een hele leuke seizoen en veel beter dan jj
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

384
The Bridge Seisoen 3 ==> Was weer een topseizoen, spanning op iedere moment. Toch een van de betere series dat er zijn! 9/10
T. ==> Een van de betere Vlaamse series van de afgelopen jaren, was echt goed geacteerd, leuke verhaallijnen, mooi gefilm, spannend gebracht, ... 8,6/10

Nu aan het kijken naar:

- TWD S5 (US)
- Amigo's (BE)
- Les Revenants (FR)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

386
River S1 gekeken. Machtig en echt goede acteur die Stellan. 9/10

Nu The Bridge, Narcos, Breaking Bad, Sons of Anarchy en Dexter nog. TWD S6 zal ik wel ergens vinden.

Bijna rond. In principe kan ik Elementary, Spartacus, House of Cards, Marco Polo, The Killing en weet ik wat nog zien. Je kan alles zien maar kruipt enorm veel tijd in n heb geen zin eer om zolang te zitten. Heb nog een game backlog. Dan zeg ik Netflix vaarwel. Mss heeft er iemand nog tips voor goede films of series. Ik heb zowat alles gezien wat ik wil zien als ik die te zien lijst heb afgekeken. Het is echt een opdracht en vermoeiender dan gedacht series zien omdat ik het moet gezien hebben en om mee te kunnen klappen en dan zeggen sommige nog dat Netflix een beperkt aanbod heeft. Een doorsnee gezin met voltijdse job heeft tijd te kort. Nu moet het gebeuren voor mij.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

388
Breaking Bad S1 uitgekeken op een dag tijd. Echt zalig en grappig ;p De eerste twee afleveringen waren heel goed maar toen werd het wat minder maar volgens sommige hier wordt het alleen maar beter en beter in de volgend seizoenen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

389
Ik ben gestopt met breaking bad te kijken in seizoen 2, had de aflevering gezien dat ze op jacht gingen naar een vlieg in hun lab. Wat een saaie boel was dat zeg. Nooit verder gekeken :P

Ben gisteren beginnen kijken naar black sails, eerste 2 afleveringen waren goed.
Image