Re: Welke serie volg je momenteel?

393
RoyVdW wrote:S2 van Breaking Bad gezien. Wil zeker verder zien goed. Van die vlieg heb ik toch niks gemerkt mss was ik even in slaap gevallen xp

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Een hele aflevering lang dan? :P
Momenteel een beetje stilgevallen met series wegens tijdsgebrek, maar deze week wel nog wat aflevering van Ash vs. evil dead meegepikt.
Zalige series met prachtige humor :D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

394
RoyVdW wrote:S2 van Breaking Bad gezien. Wil zeker verder zien goed. Van die vlieg heb ik toch niks gemerkt mss was ik even in slaap gevallen xp

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Dat was toch wel een draak van een aflevering, goed dat je in slaap gevallen bent :P

Black sails seizoen 1 uitgekeken, leuke serie maar mocht van mij toch wat meer op het water afspelen. Zal nu beginnen aan seizoen 2
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

395
Gisteren LEGO Star Wars: Droid Tales uitgekeken, zeer grappige serie waarin C-3PO, vertolkt door de originele acteur het originele star wars verhaal vertelt. Was echt een leuke, grappige en luchtige serie :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

396
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:S2 van Breaking Bad gezien. Wil zeker verder zien goed. Van die vlieg heb ik toch niks gemerkt mss was ik even in slaap gevallen xp

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
je hebt ze misschien per ongeluk in je slaap tot spijs gemept ? :smug:
Ga nu beginnen aan die episode. Die is pas aflevering 10 van S3 dus kon ik nog niet gezien hebben.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

398
Toon8 wrote:
RoyVdW wrote: Ga nu beginnen aan die episode. Die is pas aflevering 10 van S3 dus kon ik nog niet gezien hebben.
Ik dacht dat die nog in seizoen 2 was, heb breaking bad dan toch langer uitgehouden dan dat ik zelf dacht
Image
Heb ze gezien. Was idd de slechtste tot nu toe maar ik kon er nog naar zien. Erna wordt het terug beter. Morgen al laatste episode van S3 zien. Gaat goed bingewatchen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

400
Toon8 wrote:Black sails seizoen 1 uitgekeken, leuke serie maar mocht van mij toch wat meer op het water afspelen. Zal nu beginnen aan seizoen 2
Goed nieuws dan, S2 speelt zich meer af op het water! :)

Ik volg nog:
Deadliest Catch S11
The Flash S1 en binnenkort S2.
Wayward Pines S1, mysterieus stadje vol geheimen, ziet er goed uit.
Vanaf zondag:
Sleepy Hollow S2
The Strain S2
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron