Re: Welke serie volg je momenteel?

436
Ligeiro wrote:
Tjeefkeuh wrote:
gamerke1992 wrote: Arrow is een zeer goede serie, met hier en daar eens mindere episodes.
Arrow heeft een aantal ok schrijvers, die afwisselen met een paar enorm slechte.
is er iets dat ge eigenlijk wél goed vind? :p
Jazeker, qua series: The Wire, Game of Thrones, Breaking Bad, True Detective S1, Les Revenants, Coupling, Firefly, Black Sails, Spartacus, Sherlock, Penny Dreadful, Dexter, Wire in the Blood, The Newsroom, Band of Brothers, Daredevil, Misfits, Fringe, Futurama, Rick & Morty, ...

Re: Welke serie volg je momenteel?

438
eergisteren eindelijk Jessica Jones uitgekeken
Binnenkort eens beginnen aan Arrow seizoen 3, en daarna seizoen 4 van Grimm eindelijk beginnen bekijken

Voor de rest ben'k ook American Horror Story Freakshow aan't doorworstelen.. slechtste seizoen tot nog toe

Re: Welke serie volg je momenteel?

439
Zojuist Fargo seizoen 2 uitgekeken ,

Fargo 9/10

Hoewel seizoen 1 mij meer boeide vind ik de serie erg verslavend en interessant!
Goede acteurs en realistisch neergezette setting, Heb erg genoten! Ben daarom benieuwd of er een 3de seizoen aankom..

En ik ben benieuwd of de serie nou echt zo waargebeurd is dan wat het beweerd want ik zou na seizoen 2 spontaan gaan twijfelen na bepaalde dingen te hebben gezien :idea:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

440
Nee die is niet waargebeurd. Heb die vraag ook al gesteld maar op Wikipedia staat het uitgelegd waarom er aan het begin altijd die tekst komt. Vond deze serie ook geloofwaardig en de eerste beter dan de tweede. Freeman is een goede acteur.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

443
Sanity penguin wrote:Vanaf deze week terug Flash, Arrow en Supernatural.
Gisteren zou ook Legends of Tomorroww begonnen zijn, dus die ga ik zeker bekijken.

Eind januari gaat X-files ook verder/opnieuw van start, die wil ik zeker bekijken!
Ik wil het ook zien, maar 't zijn maar 6 afleveringen heb'k ergens gelezen

Re: Welke serie volg je momenteel?

446
Toon8 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Black Sails S3 is veelbelovend begonnen, en ik ben zeer benieuwd naar Ray Stevenson die nu meedoet.
Ik zal wachten tot dat alle afleveringen uit zijn en dan kijken.
[+] vraag uit seizoen 1
Als die kerel nu blackbeard gaat gaan spelen, wie was die grote houthakker dan waar vane zijn manschappen gaan halen heeft in seizoen 1. Dacht altijd dat dat blackbeard was.
[+] antwoord op vraag uit seizoen 1
https://black-sails.wikia.com/wiki/Albinus