Re: Metalheads Convergence Corner

46
met0t0 wrote:
UseYourIllusion wrote:Is dat ook niet altijd al zo geweest? Als je kijkt naar de geschiedenis van sommige bands, dan blijven er vaak slechts 1 of 2 originele leden over, terwijl de rest van de band "komt en gaat".
Dat is zeker zo, maar ik blijf het vreemd vinden dat er zoveel onderling gewisseld wordt. Want dan is het dus niet omdat iemand het leven als muzikant beu is, maar eerder z'n vorige groep wil opgeven voor iets anders. Tjah, misschien kan ik dat niet helemaal begrijpen omdat ik nu eenmaal geen muzikant ben in een grote metalgroep :p
Het heeft vooral te maken met hoeveel invloed iemand op de muziek heeft/mag hebben van de andere leden en of ze er genoeg voor betaald krijgen(vooral bij de grote bands een belangrijk punt). En ruzies binnen de groep, dat gebeurt ook regelmatig nogal openlijk. :q:

Re: Metalheads Convergence Corner

47
Da_SoldierBE wrote:nou tijdje terug hadden we over games wwarin soundtrack metal bevatte niet, denk we dit aan die lijst van zeldzame games kunnen toevoegen
Dat kunnen we inderdaad toevoegen. En ik geloof dat we toen op het vorige forum erover bezig waren. :D
UseYourIllusion wrote:Haha, "spaans power metal is ok, maar de rest niet" xD Zo'n statement heb ik inderdaad nog niet vaak gehoord!

En ja, inderdaad, niche heeft ook voordelen. Al vind ik het soms spijtig dat niche muziek met zeer weinig mensen te delen is.


Mijn vader moet het zelf ontdekken om het goede muziek te vinden, dus aangezien ik ze nog niet had gehoord, vond hij het goed, terwijl het precies dezelfde muziek is die ik altijd beluister die hij zegt dat het "crap" is of erger :p
Ja, ik vind het zeer leuk dat ik luister naar die muziek, het voelt anders aan dan al die sex en drank liedjes van tegenwoordig, waar ze enkel platen verkopen doordat er scheldwoorden worden in gebruikt. Het is wel met weinig mensen te delen maar daarom ook dit topic :D

Oh, en Blind Guardian speelt zo te zien in Antwerpen vandaag...of wast nu gisteren :D

Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Metalheads Convergence Corner

55
Graspop nadert, nog net iets meer dan een maand! :D

Via het forum zijn we als ik het goed heb dus met 3 mensen: Da_SoldierBE, fsterchele23 en ik. Toevallig nog mensen die ondertussen besloten hebben om te gaan?

Wel weer typisch dat er veel groepen die ik wil zien op hetzelfde moment spelen, maar ach ja, dat hebt ge altijd op festivals :|

Re: Metalheads Convergence Corner

56
met0t0 wrote:Graspop nadert, nog net iets meer dan een maand! :D

Via het forum zijn we als ik het goed heb dus met 3 mensen: Da_SoldierBE, fsterchele23 en ik. Toevallig nog mensen die ondertussen besloten hebben om te gaan?

Wel weer typisch dat er veel groepen die ik wil zien op hetzelfde moment spelen, maar ach ja, dat hebt ge altijd op festivals :|
kheb er eerlijk gezegd nog nie op gelet wie ik wil zien en wanneer die spelen xd
Image

Re: Metalheads Convergence Corner

57
fsterchele23 wrote:kheb er eerlijk gezegd nog nie op gelet wie ik wil zien en wanneer die spelen xd
Dringend tijd om dat dan eens te bekijken :p
Ik vind dat altijd leuk om al wat in te plannen hoe de dagen er zullen uitzien. 's Ochtends is het voor mij echt flauw, daarvan ga ik nog eens wat groepen meer beluisteren om toch nog naar iets te kunnen gaan. Maar eenmaal vanaf 15u ofzo is het altijd de ene na de andere groep die ik wil zien :)

Nu hopen dat de treinen wel rijden en we geen lege camping hebben waar niks meer te beleven valt de laatste nacht...

Re: Metalheads Convergence Corner

60
Ja, nu zit ik erg erg erg krap bij kas, en als ik geld kan vrijmaken gaan die direct naar mijn games...
Dus geld uitgeven aan metal, ook al zijn het veel bands die ik wil zien, komt op de 2de plaats...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2