Re: Welke serie volg je momenteel?

466
Mr.Wolf wrote:
Sanity penguin wrote:Wij hebben de uitbreiding Play More (gewoon Play bestaat ook) aan €25/m. Daar zitten toch vrij recente films en series in die je dan kan bekijken.
Zo heeft telenet zijn zender Fox waarop TWD verschijnt en die afleveringen worden hier dan ook aan toegevoegd.
Ik weet niet in welke mate je Play More of gewoon Play moet hebben om dat te kunnen bekijken. Je hebt ook de terugkijk tv zodat je op de meeste zenders een programma tot een week later kan opnieuw bekijken (al dan niet met optie om reclame door te spoelen).
Wij kunnen ook fox kijken zonder die Play :)
Fox is dan ook een van de gratis zenders in het basispakket van telenet

Re: Welke serie volg je momenteel?

470
Toon8 wrote:
Sanity penguin wrote:TWD 06/01 net gezien. Prima aflevering vond ik :D
Zitten ze op tv nog maar aan de 1e aflevering? Zondag is de 9e al uitgekomen, maar die is ook zeer goed hoor in tegenstelling tot wat er hier gezegd werd.
Mijn fout, ik bedoel de meest recente :D
Was even in de war door hun pauze.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

473
RoyVdW wrote:Begonnen met Sons of Anarchy op DVD box geleend. Eerste episodes gezien zal wel zien wat het wordt.

Staat Lost op Netflix? Ik ga TWD ook nog volledig herbekijken denk ik.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Lost staat op netflix ;)

Ik ben nu begonnen aan seizoen 5 van TWD op netflix. Ik had eerder al een paar afleveringen gezien, maar het lijkt net of ik een paar afleveringen heb overgeslagen...
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

474
Precies wel wat fans van TWD hier. Ik heb ook net The Walking Dead S06 aflevering 9 gezien. Ik vond de aflevering beter dan de mid-season finale eigenlijk. En het leunde zeer sterk aan bij de comics, me like. :)

Daarnaast kijk ik ook wekelijks Black Sails. Flint blijft een bad-ass, maar deze aflevering was het iets minder. Het ging deze keer vooral om Charles Vane.

En ik ben ook begonnen met Homeland, die me aangeraden werd door een vriend. Ben nu al 5 afleveringen ver in het eerste seizoen en ik moet zeggen dat ik het wel intrigerend vind.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

475
Maxidomino wrote:Precies wel wat fans van TWD hier. Ik heb ook net The Walking Dead S06 aflevering 9 gezien. Ik vond de aflevering beter dan de mid-season finale eigenlijk. En het leunde zeer sterk aan bij de comics, me like. :)

Daarnaast kijk ik ook wekelijks Black Sails. Flint blijft een bad-ass, maar deze aflevering was het iets minder. Het ging deze keer vooral om Charles Vane.

En ik ben ook begonnen met Homeland, die me aangeraden werd door een vriend. Ben nu al 5 afleveringen ver in het eerste seizoen en ik moet zeggen dat ik het wel intrigerend vind.
Black Sails is van de series die ik nu volg eigenlijk mijn favoriet geworden, zelfs boven Game of Thrones dat mij het vorige seizoen minder boeide.

Re: Welke serie volg je momenteel?

477
vanaf deze zomer begint het 2e seizoen van Marco Polo op netflix. en in maart start seizoen 2 van Daredevil.
daar kijk ik nu is naar uit se :p
series die'k nu volg of nog moet beginnen volgen zijn seizoen 3 van Arrow, seizoen 4 van Grimm, seizoen 2 van Flash, Game of Thrones, Vikings, Black Sails, enz