Re: Welke serie volg je momenteel?

481
S1 van Sons of Anarchy gisteren in een ruk uitgekeken. Vind hem wel goed.

@minerb; Vind Lost niet op Netflix. Die serie op dat eiland is dat he?

Black Sails zo goed dan? S2 van DareDevil zal ook wel goed worden. S2 van Arrow hoef ik niet perse te zien.
S2 van Eigen Kweek kijk ik nu ook.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

482
RoyVdW wrote:S1 van Sons of Anarchy gisteren in een ruk uitgekeken. Vind hem wel goed.

@minerb; Vind Lost niet op Netflix. Die serie op dat eiland is dat he?

Black Sails zo goed dan? S2 van DareDevil zal ook wel goed worden. S2 van Arrow hoef ik niet perse te zien.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Arrow wordt nochtans beter per seizoen vind ik. Aanvankelijk ook niet zo'n fan, maar nu toch al aan seizoen 4 bezig :)
Lost staat denk ik niet meer op Netflix (heeft er vroeger wel op gestaan).

Eerste aflevering van 11.22.63 staat klaar (Hulu original naar het boek van Stephen King met James Franco in de hoofdrol). Gaat over iemand die de kans krijgt terug te reizen in de tijd om de moord op JFK te voorkomen, met bijhorende verwikkelingen natuurlijk. Boek gelezen en dat was steengoed, dus ben benieuwd. Ik vind Franco een prima acteur, dus hopelijk wordt de series even goed, of beter.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

483
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:S1 van Sons of Anarchy gisteren in een ruk uitgekeken. Vind hem wel goed.

@minerb; Vind Lost niet op Netflix. Die serie op dat eiland is dat he?

Black Sails zo goed dan? S2 van DareDevil zal ook wel goed worden. S2 van Arrow hoef ik niet perse te zien.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Arrow wordt nochtans beter per seizoen vind ik. Aanvankelijk ook niet zo'n fan, maar nu toch al aan seizoen 4 bezig :)
Lost staat denk ik niet meer op Netflix (heeft er vroeger wel op gestaan).

Eerste aflevering van 11.22.63 staat klaar (Hulu original naar het boek van Stephen King met James Franco in de hoofdrol). Gaat over iemand die de kans krijgt terug te reizen in de tijd om de moord op JFK te voorkomen, met bijhorende verwikkelingen natuurlijk. Boek gelezen en dat was steengoed, dus ben benieuwd. Ik vind Franco een prima acteur, dus hopelijk wordt de series even goed, of beter.
Hmmm
Seems intereeremersting :p
Ook eens klaar zetten
Bedankt voor de tip
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

485
Colossus wrote:Heeft iemand Marco Polo gezien?
Ben aan een kant benieuwd, het is denk soort Game of Thrones?
Ik vond het wel goed. Wordt voorgedaan als tegenhanger van GoT maar daarin schiet het toch wel wat te kort denk ik.
Leuke periode wel waarin het zich afspeelt, wel een pak minder gewelddadig dan GoT.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

487
Colossus wrote:Heeft iemand Marco Polo gezien?
Ben aan een kant benieuwd, het is denk soort Game of Thrones?
Lijkt in niks op GoT, wel goed in zijn genre :) zeker ook de special "one hundred eyes" kijken als ge MP gaat beginnen volgen.
Delen van de reeks zijn gebaseerd op historische feiten, maar dan doorspekt met wat fantasie

Re: Welke serie volg je momenteel?

492
gamerke1992 wrote:
Colossus wrote:Bedankt voor de reacties over de serie Marco Polo, ik ga die binnenkort maar eens kijken en een collega van me heeft me erop gewezen dat Arrow ook goed is dus ook binnenkort maar eens checkke :smug:
Arrow is een aanrader, met uitzondering van een paar slechte episodes :)
Mwa elke serie heeft slechtte episodes,
Daar weet ik wel raad mee.

Zo was er 1 episode van Breaking Bad van alle seizoen die ik zo slecht vond ik hem geskipped had, jullie zullen misschien wel raden dewelke, het ging over een vlieg... Pfffffff
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

493
Colossus wrote:
gamerke1992 wrote:
Colossus wrote:Bedankt voor de reacties over de serie Marco Polo, ik ga die binnenkort maar eens kijken en een collega van me heeft me erop gewezen dat Arrow ook goed is dus ook binnenkort maar eens checkke :smug:
Arrow is een aanrader, met uitzondering van een paar slechte episodes :)
Mwa elke serie heeft slechtte episodes,
Daar weet ik wel raad mee.

Zo was er 1 episode van Breaking Bad van alle seizoen die ik zo slecht vond ik hem geskipped had, jullie zullen misschien wel raden dewelke, het ging over een vlieg... Pfffffff
Ik vond die aflevering zelfs nog wel goed, maar ik snap wel waarom
Image