Re: Welke serie volg je momenteel?

500
Making a Murderer uitgekeken. Supergoede documentaire en het heeft zeker mijn interesse gewekt om deze zaak te blijven opvolgen. Erg benieuwd naar hoe het nog evolueert.

Verder ben ik begonnen aan Black Sails en ga ik waarschijnlijk daarna House of Cards beginnen kijken.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

501
Elexus wrote:Making a Murderer uitgekeken. Supergoede documentaire en het heeft zeker mijn interesse gewekt om deze zaak te blijven opvolgen. Erg benieuwd naar hoe het nog evolueert.

Verder ben ik begonnen aan Black Sails en ga ik waarschijnlijk daarna House of Cards beginnen kijken.
Begonnen met seizoen 1 van black sails of het laatste? Ik weet zelf nog dat ik eraan begon en heel erg twijfelde bij het begin van seizoen 1 maar kan nu echt niet meer wachten tot seizoen 3 is afgelopen en ik die kan gaan kijken.
Ben nu ff geen series aan het kijken, moet nog wachten tot alles is afgelopen in mei en april :p

Re: Welke serie volg je momenteel?

504
BozeGozerXrd wrote:Ik heb het nieuwe seizoen van The X-Files gezien, dat viel enigzins tegen. Ik was ook zeer verbaasd dat het na 6 afleveringen alweer afgelopen was. Maar misschien is dat juist goed, want nu kunnen ze een nieuw volledig seizoen maken met de lessen van deze korte reeks in het achterhoofd.
Hier moet ik je gelijk geven. Vele afleveringen leken niks met het concept X-files te maken hebben.
Ook het einde vond ik bijzonder teleurstellend. Heb onlangs de box besteld van de originele series om die nog eens te herbekijken.
Maar vergis ik mij, of was dat vroeger helemaal niet zo grappig als dit nieuwe seizoen?
Image
cron