Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

526
Gamefreak wrote:
Colossus wrote:Star wars The force awakens 3/10

Kopie- paste en cash winnen, niet mijn manier van de star wars ervaring maar meer het verzieken ervan
:O :O :O

nu ja, ieder zijn mening
Inderdaad, ieder zn mening...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

529
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:
Colossus wrote:Star wars The force awakens 3/10

Kopie- paste en cash winnen, niet mijn manier van de star wars ervaring maar meer het verzieken ervan
:O :O :O

nu ja, ieder zijn mening
Inderdaad, ieder zn mening...
Als jullie willen dan wil ik mijn mening wel uitleggen hoor maar dan wel in het star wars topic onder spoilers ;)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

532
Forrest Gump 10/10
Waarschijnlijk 1 van de beste films die ik al gezien heb. Ik wou hem al lang zien dus ik heb er is werk van gemaakt. Het gaat over een man die euhmmm niet zo slim is als anderen. Ondertussen verteld hij zijn levensverhaal aan verschillende mensen terwijl hij op de bus aan het wachten is. En natuurlijk is zijn leven wel heel speciaal geweest. De hoofdrolspeler is Tom Hanks, 1 van m'n favoriete acteurs.

Safety First 8.5/10
Veel beter als verwacht. Het verhaal zat wel goed. Hier en daar wel wat goede humor. Het speelde zich af op Tomorrowland dus er komen wel wat bekenden bij kijken. Als je de serie graag kijkt, zie deze wss ook wel graag.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

537
Gisteren met een maat naar twee films gaan zien.

Star Wars: The Force Awakens

Tweede keer dat ik hem zie. Uiteraard was hij niet zo overdonderend goed als de eerste keer dat ik hem zag, maar hij bleef wel goed. Kan ook liggen aan het feit dat ik hem deze keer in een gewone digitale screening heb gezien en niet in de übervette Laser-Ultra 3D zaal in Kinepolis Brussel.

&

The Revenant

Fantastische film. The Revenant is één groot visueel spektakel. Voor de film begon waren Ken en ik nog aan het lachen of Leonardo Dicaprio wel de oscar zou winnen of niet. Na de film waren we het over eens, hij verdient hem, daar twijfel ik geen seconde aan. Die man heeft onmenselijke dingen doorstaan om de film zo realistisch mogelijk neer te zetten. Hij heeft in ijzigkoude rivieren gezwommen, rauwe vis en rauw vlees gegeten terwijl hij vegetariër is en is naakt in het karkas van een dier gaan liggen. Alle acteurs hebben bij tijde in een omgeving van -25°C geacteerd en hun uitzonderlijke prestaties en reacties zijn terug te vinden op het scherm.

The Revenant is zeker een aanrader, maar let wel op als je een dierenvriend bent of niet goed kan tegen bloederige taferelen.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

538
The Revenant

Knap ineen gestoken. Pakkend verhaal en graaf berengevecht. Wel best langdradig en abrupt einde. Jammer dat die zo ineens stopt. Natuurlijk is het acteerwerk van DiCaprio weer geweldig, maar een wow gevoel had ik niet tijdens de film. Dat het gebaseerd is op een true story maakt het enkel beter. 8 à 8,5/10

En ja Maxidomino heb dat ook gelezen dat hij het echt is ondergaan maar dan kan je wel niet meer spreken van acteren he ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

539
Into The White 8/10

Het verhaal (geïnspireerd op echte gebeurtenissen) van 2 Britse en 3 Duitse piloten die elkaar in Noorwegen hebben neergeschoten tijdens Wereldoorlog 2, en bij toeval in dezelfde schuilhut terechtkomen om de winter te overleven.

In het begin is nog duidelijk de vijandigheid te zien. Maar naarmate ze er langer zitten gaan ze elkaar meer waarderen en komen ze goed overeen etc. Het einde van de film was niet helemaal wat ik er van verwacht had, maar toch nog steeds goed!

Kokoda/ Kokoda - 39th Battalion 6/10

Een groep Australische vrijwilligers die verantwoordelijk zijn voor het werk achter de geallieerde stellingen op Nieuw-Guinea, tijdens Wereldoorlog 2, moeten het Kokoda pad beschermen tegen de oprukkende Japanse strijdkrachten in afwachting tot het (getrainde) Australische leger.

Ik had meer van de film verwacht. Als je aan beschermen denkt, denk je automatisch dat er veel gevochten gaat worden. Niet dus. Er is eerst een kort gevecht en vanaf dan wordt er heel de film lang een groep vrijwilligers gevolgd die na de aanval terug proberen te gaan naar hun stellingen waar de gevechten nog in alle hevigheid bezig zijn.
Image