Re: Welke serie volg je momenteel?

541
Sanity penguin wrote:Play more sowieso. Maar is het al vanaf morgen beschikbaar of pas dinsdag?
Normaal gezien is het de bedoeling van HBO dat je overal ter wereld op hetzelfde moment de aflevering kan bekijken, dus vanacht om 3h :P
Denk wel dat je morgen al kan kijken.

Ik ben dit weekend beginnen kijken naar Fargo, vond de eerste 3 afleveringen al zeer goed :cool:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

542
Colossus wrote:
gamerke1992 wrote:Hopelijk kan ik morgen al game of thrones kijken :) voorlopig kijk ik af en toe een aflevering van het tweede seizoen van the flash.
Waar ga jij hem zien? :smug:
Ik heb geen HBO maar zou zo graag game of thrones willen zien :cry:
Ahum... Op een hele officiële manier ;) ;)

Op dit forum mag ik dit helaas niet echt vermelden. Ik betaal graag voor goede films en series, maar als het te veel moeite kost doe ik het op een andere manier. Dan moeten ze het maar eenvoudiger en aantrekkelijker maken.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

543
gamerke1992 wrote:
Colossus wrote:
gamerke1992 wrote:Hopelijk kan ik morgen al game of thrones kijken :) voorlopig kijk ik af en toe een aflevering van het tweede seizoen van the flash.
Waar ga jij hem zien? :smug:
Ik heb geen HBO maar zou zo graag game of thrones willen zien :cry:
Ahum... Op een hele officiële manier ;) ;)

Op dit forum mag ik dit helaas niet echt vermelden. Ik betaal graag voor goede films en series, maar als het te veel moeite kost doe ik het op een andere manier. Dan moeten ze het maar eenvoudiger en aantrekkelijker maken.
Ge kunt ze altijd achteraf nog kopen voor in uw collectie ook.

Re: Welke serie volg je momenteel?

544
Tjeefkeuh wrote:
gamerke1992 wrote: Ahum... Op een hele officiële manier ;) ;)

Op dit forum mag ik dit helaas niet echt vermelden. Ik betaal graag voor goede films en series, maar als het te veel moeite kost doe ik het op een andere manier. Dan moeten ze het maar eenvoudiger en aantrekkelijker maken.
Ge kunt ze altijd achteraf nog kopen voor in uw collectie ook.
Dat is wat ik ga doen als de serie ten einde is, dus nog een paar jaar wachten ;)
Maar voor nu is het ook op de andere manier :P
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

546
Ik heb de serie Orphan Black ontdekt sinds gisteren,
meteen 4 afleveringen gezien en hups, ik ben verslaafd!

1, de hoofdrolspeelster is een lekker ding.
2, het heeft wat mysterieus, spanning, en aktie!
3, benieuwd naar de rest van het verhaal, het boeit!

ik sta er wel om bekent dat ik goede series pas veel later ontdek dan uh anderen.
maar wat vinden jullie van deze serie?
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

547
Colossus wrote:Ik heb de serie Orphan Black ontdekt sinds gisteren,
meteen 4 afleveringen gezien en hups, ik ben verslaafd!

1, de hoofdrolspeelster is een lekker ding.
2, het heeft wat mysterieus, spanning, en aktie!
3, benieuwd naar de rest van het verhaal, het boeit!

ik sta er wel om bekent dat ik goede series pas veel later ontdek dan uh anderen.
maar wat vinden jullie van deze serie?
Da ik na puntje 1 al zin heb om ook te kijken :smug:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

552
@Colossus; Orphan Black vond ik ook geweldig. Het wordt enkel beter dus blijven zien ;) Met dat puntje 1 ga ik wel niet echt akkoord ik heb andere smaak haha maar soms in een bepaald personage is ze een pak knapper ja.

@Lex; Dekke hé, maar ga niet perse NF aanschaffen voor dat.

@Maxi; Nog nooit een GoT gezien moet ze ooit is allemaal kijken zal lang duren...
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

553
Ligeiro wrote:Kan iemand mij zeggen of heroes reborn de moeite is om in huis te halen? Ik heb de afgelopen 4 seizoenen allemaal staan, maar het vierde vond ik maar saai..
Ik heb de serie niet gezien, maar heb gehoord van veel mensen op het internet dat heroes reborn niet de moeite waard is. :(
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

555
minermb wrote:
Ligeiro wrote:Kan iemand mij zeggen of heroes reborn de moeite is om in huis te halen? Ik heb de afgelopen 4 seizoenen allemaal staan, maar het vierde vond ik maar saai..
Ik heb de serie niet gezien, maar heb gehoord van veel mensen op het internet dat heroes reborn niet de moeite waard is. :(
de meningen zijn verdeeld online. 'k heb em toch in huis gehaald, en ik ga zelf oordelen :)