Re: Welke serie volg je momenteel?

592
Ik kijk sinds vorige week salem, omdat mijn vriendin de eerste aflevering had gezien en nieuwsgierig was naar de rest. Opzich wel een leuke serie, maar ik wordt er niet echt ingezogen. Kan er ook aan liggen dat zij 5 afleveringen achter elkaar wou kijken. Dat vond ik wat veel.

Gaat over een dorpje met heksen.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

595
Maxidomino wrote:Heeft er iemand de laatste aflevering van Game of Thrones al gezien? Zo epic. Ik heb nog nooit zo'n gevecht gezien op TV. :eek:
Visueel was het waarschijnlijk de beste episode tot nu toe, maar zo voorspelbaar ineens. Er zaten ook een paar rare plothole achtige dingen in.

Re: Welke serie volg je momenteel?

596
Season 2 van Bates Motel uitgekeken. Nog wel een goeie serie. Wel zeker niet de beste die ik al gezien heb
Gisteren begonnen aan Orange Is The New Black. Voor het moment al wel goed. Wel benieuwd wat er allemaal kan gebeuren in de gevangenis
En dan nog elke week een aflevering van Scream. Voor het moment 1 van m'n favoriete series. Ik heb over iedereen wel een theorie waarom deze persoon de moordenaar kan zijn :p
Ahja, zo af en toe is een aflevering Family Guy en Rick and Morty
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

597
Tjeefkeuh wrote:
Maxidomino wrote:Heeft er iemand de laatste aflevering van Game of Thrones al gezien? Zo epic. Ik heb nog nooit zo'n gevecht gezien op TV. :eek:
Visueel was het waarschijnlijk de beste episode tot nu toe, maar zo voorspelbaar ineens. Er zaten ook een paar rare plothole achtige dingen in.
Laten we Game of Thrones dingen lekker in het GoT topic bespreken, maar aflevering was echt super vet!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

598
De Penny Dreadful finale was erg teleurstellend :(
Het viel dit seizoen al op dat ze dingen aan het overhaasten waren, maar nu was het overduidelijk dat de show halverwege dit seizoen gecancelled werd en dat alles rap rap nog moest afgerond worden. Met als gevolg: 90% van de verhaallijnen stopt gewoon abrupt. Het had zeker nog 2-3 seizoenen moeten doorgaan om alles af te ronden. Jammer om een goeie serie zo te verkloten, dan heb ik bijna liever geen laatste seizoen en gewoon een open einde.

Re: Welke serie volg je momenteel?

599
Tjeefkeuh wrote:De Penny Dreadful finale was erg teleurstellend :(
Het viel dit seizoen al op dat ze dingen aan het overhaasten waren, maar nu was het overduidelijk dat de show halverwege dit seizoen gecancelled werd en dat alles rap rap nog moest afgerond worden. Met als gevolg: 90% van de verhaallijnen stopt gewoon abrupt. Het had zeker nog 2-3 seizoenen moeten doorgaan om alles af te ronden. Jammer om een goeie serie zo te verkloten, dan heb ik bijna liever geen laatste seizoen en gewoon een open einde.
Second that. Al hou ik niet van open eindes. Maar er had idd veel meer in kunnen zitten. Dat de serie plots gedaan bleek te zijn, sloeg ook even in als een bom. Daar gaat mijn lievelingsserie. :(
Image