Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

602
Batman v Superman: Dawn Of Justice 8.5/10
Ik snap absoluut niet de reviews die ik heb gelezen. Krijgt zelfs op rotten tomatoes maar een 29 % ofzo. Ik heb m'n eigen echt geamuseerd. Het begin had wel wat saaiere stukken vond ik. Ook had ik misschien andere personages iets meer willen zien. Maar da's het negatieve. Lex Luthor was dan weer een echt pluspunt. Die was echt wel zalig. Ook bij de gevechten zat er constant een glimlach op mijn gezicht.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

604
Mr.Wolf wrote:Batman v Superman: Dawn Of Justice 8.5/10
Ik snap absoluut niet de reviews die ik heb gelezen. Krijgt zelfs op rotten tomatoes maar een 29 % ofzo. Ik heb m'n eigen echt geamuseerd. Het begin had wel wat saaiere stukken vond ik. Ook had ik misschien andere personages iets meer willen zien. Maar da's het negatieve. Lex Luthor was dan weer een echt pluspunt. Die was echt wel zalig. Ook bij de gevechten zat er constant een glimlach op mijn gezicht.
Ik twijfel om te gaan hierdoor. Critic review zijn doorgaans barslecht terwijl review van doorsnee kijkers en fans best goed zijn.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

606
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:Batman v Superman: Dawn Of Justice 8.5/10
Ik snap absoluut niet de reviews die ik heb gelezen. Krijgt zelfs op rotten tomatoes maar een 29 % ofzo. Ik heb m'n eigen echt geamuseerd. Het begin had wel wat saaiere stukken vond ik. Ook had ik misschien andere personages iets meer willen zien. Maar da's het negatieve. Lex Luthor was dan weer een echt pluspunt. Die was echt wel zalig. Ook bij de gevechten zat er constant een glimlach op mijn gezicht.
Ik twijfel om te gaan hierdoor. Critic review zijn doorgaans barslecht terwijl review van doorsnee kijkers en fans best goed zijn.
Ge moet echt gaan!! Slecht is het absoluut niet. Veel mensen klagen ook over Jesse Eisenberg (Lex Luthor) die teveel op The Joker wil lijken. Ik vond dit net een pluspunt. Ge moet gewoon niet te hoge verwachtingen hebben
dividedx11 wrote:Harry Potter en de steen der wijzen ==> 8/10
Harry Potter en de geheime kamer ==> 8/10
Gangster Squad ==> 7,8/10
De eerste 3 van Harry Potter zijn m'n favorieten
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

608
Batman v Superman 7/10

Ik ben em maandag ook gaan kijken en ook al was het niet de film van de eeuw, hij was best wel vermakelijk. Met andere woorden een goede pop corn film. De critics maken de film volledig af omdat ze ervan uit gingen dat deze film van hetzelfde caliber is als de Nolan trilogie, wat het uiteraard niet is. Maar om de film zo af te breken zoals nu wordt gedaan door iedereen, is volledig onterecht. Voor de doorsnee kijker die absoluut niets kent van de comics, is het op sommige momenten toch wat chaotisch. Maar ja deze film probeert nu eenmaal de DC universe op te bouwen en daar slaagt het (grotendeels) toch in.

Om op Lexi's puntje in te gaan. Ik vond Batfleck net wel leuk. Zijn Batman is veel brutaler en leunt veel dichter aan bij de Batman uit de Arkham game-trilogie. Maar misschien moeten we maar eens een apart topic maken voor de mensen die de film al gezien hebben. :D
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

609
Maxidomino wrote:Batman v Superman 7/10

Ik ben em maandag ook gaan kijken en ook al was het niet de film van de eeuw, hij was best wel vermakelijk. Met andere woorden een goede pop corn film. De critics maken de film volledig af omdat ze ervan uit gingen dat deze film van hetzelfde caliber is als de Nolan trilogie, wat het uiteraard niet is. Maar om de film zo af te breken zoals nu wordt gedaan door iedereen, is volledig onterecht. Voor de doorsnee kijker die absoluut niets kent van de comics, is het op sommige momenten toch wat chaotisch. Maar ja deze film probeert nu eenmaal de DC universe op te bouwen en daar slaagt het (grotendeels) toch in.

Om op Lexi's puntje in te gaan. Ik vond Batfleck net wel leuk. Zijn Batman is veel brutaler en leunt veel dichter aan bij de Batman uit de Arkham game-trilogie. Maar misschien moeten we maar eens een apart topic maken voor de mensen die de film al gezien hebben. :D
Ik hoor van overal dat Batman en Alfred de enige echt goeie elementen van de film waren.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

610
veel comic geeks die ik ken en die de film gezien hebben zijn het eens over het volgende:

- Affleck verdiend een solo-batman film. Zó goed is hij. beter dan Christian Bale zijn Batman (Bale was zelf trouwens niet tevreden van zijn batman, na het zien van Ledger zijn Joker). Hij leunt zéér dicht aan tegen de comic versie van Batman, zoals hij voorkomt in de strips van Frank Miller.
- Jeremy Irons speelde een gepensioneerde Tony Stark die nog een bijberoep heeft gevonden (Alfred)
- Jesse Eisenberg probeert veel te hard Heath Ledger te kopiëren, waardoor zijn Lex Luthor gewoon Lex niet meer is, maar een Joker-afkooksel
- Zack Snyder doet de Frank Miller comics waar hij zich op probeert te baseren geen eer aan. Met 300 en Sin City heeft hij super werk afgeleverd, hier is het een zootje ongeregeld.
- voor wie niets kent van Batman comics is de film inderdaad één hoop chaos, zélfs als je weet dat het DC universe probeert opgebouwd te worden. Als je Miller-Batman hebt gelezen en geregeld eens een DC comic leest, dan klopt het plaatje gewoon beter

vrijdag ga ik weten te zeggen of het waar is of niet, maar ik ga ervan uit dat het klopt wat mij verteld is

EDIT: en also = 7 redenen waarom Ben Affleck de beste batman ooit is
cron