Re: Welke serie volg je momenteel?

616
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:Wa heeft home and away er zelfs mee te maken? :p

Ondertussen terug begonnen aan Orange Is The New Black season 2 en vanavond de volgende scream aflevering zien
Ik zit momenteel aan epi8 in 3 dagen :p
Goed bezig :cool: Alleen jammer dat ge vanaf season 2 elke week moet wachten op een nieuwe aflevering
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

628
Ik heb ook Stranger Things uitgekeken, op een dag alle afleveringen gekeken. Ik vond het een geweldige serie, zeker een van mijn favorieten geworden. Echt een aanrader voor fans van het sci-fi genre én voor fans van films en muziek uit de jaren 80- begin jaren 90. Het is een mix tussen E.T., Super 8, The Goonies en romans van Stephen King. Niet mijn woorden, ergens gelezen in een artikel, maar ik weet niet meer hetwelke dus ik kan de bron niet citeren. Ik vond de band tussen de verschillende personages echt iets hebben en die werd goed naar het scherm overgebracht. Het zijn misschien nog maar kinderen maar ze konden al zeer goed acteren. Hopelijk krijgen de makers groen licht van Netflix om een tweede seizoen te filmen. :)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

629
Maxidomino wrote:Ik heb ook Stranger Things uitgekeken, op een dag alle afleveringen gekeken. Ik vond het een geweldige serie, zeker een van mijn favorieten geworden. Echt een aanrader voor fans van het sci-fi genre én voor fans van films en muziek uit de jaren 80- begin jaren 90. Het is een mix tussen E.T., Super 8, The Goonies en romans van Stephen King. Niet mijn woorden, ergens gelezen in een artikel, maar ik weet niet meer hetwelke dus ik kan de bron niet citeren. Ik vond de band tussen de verschillende personages echt iets hebben en die werd goed naar het scherm overgebracht. Het zijn misschien nog maar kinderen maar ze konden al zeer goed acteren. Hopelijk krijgen de makers groen licht van Netflix om een tweede seizoen te filmen. :)
Er komt een tweede seizoen ;)

http://www.slashfilm.com/stranger-things-season-two/
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

630
minermb wrote:
Maxidomino wrote:Ik heb ook Stranger Things uitgekeken, op een dag alle afleveringen gekeken. Ik vond het een geweldige serie, zeker een van mijn favorieten geworden. Echt een aanrader voor fans van het sci-fi genre én voor fans van films en muziek uit de jaren 80- begin jaren 90. Het is een mix tussen E.T., Super 8, The Goonies en romans van Stephen King. Niet mijn woorden, ergens gelezen in een artikel, maar ik weet niet meer hetwelke dus ik kan de bron niet citeren. Ik vond de band tussen de verschillende personages echt iets hebben en die werd goed naar het scherm overgebracht. Het zijn misschien nog maar kinderen maar ze konden al zeer goed acteren. Hopelijk krijgen de makers groen licht van Netflix om een tweede seizoen te filmen. :)
Er komt een tweede seizoen ;)

http://www.slashfilm.com/stranger-things-season-two/
Jeej goed nieuws, ik vond het echt top, dus ik kan niet wachten tot het volgende seizoen komt. Hopelijk binnen een jaar of net iets minder. :P
Image