Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

633
Ligeiro wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Fantastic 4 (2015): 7,5/10

Leuke film. Het is een volledige remake van de oude Fantastic 4.
Had hem vorig jaar ook graag willen gaan zien, maar ik werd wat afgeschrikt door de vele negatieve reviews
ge mist niks, hij suckt monkeyballs
Dat viel heel goed mee vond ik. Ik heb er van genoten :)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

634
gamerke1992 wrote:
Ligeiro wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Fantastic 4 (2015): 7,5/10

Leuke film. Het is een volledige remake van de oude Fantastic 4.
Had hem vorig jaar ook graag willen gaan zien, maar ik werd wat afgeschrikt door de vele negatieve reviews
ge mist niks, hij suckt monkeyballs
Dat viel heel goed mee vond ik. Ik heb er van genoten :)
Dan zijt ge geen marvel kenner :p het verhaal suckt, de personages zijn compleet misplaatst tov de strips, enz... kheb al is ne rant geplaatst toen ik de film net gezien had :p

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

635
Ligeiro wrote:
gamerke1992 wrote:
Ligeiro wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Fantastic 4 (2015): 7,5/10

Leuke film. Het is een volledige remake van de oude Fantastic 4.
Had hem vorig jaar ook graag willen gaan zien, maar ik werd wat afgeschrikt door de vele negatieve reviews
ge mist niks, hij suckt monkeyballs
Dat viel heel goed mee vond ik. Ik heb er van genoten :)
Dan zijt ge geen marvel kenner
Image
het verhaal suckt, de personages zijn compleet misplaatst tov de strips, enz... kheb al is ne rant geplaatst toen ik de film net gezien had :p
Haha ok
Image
ik ben inderdaad absoluut geen kenner. Ik kijk heel graag Marvel films, maar de comics enzo heb ik nog nooit gelezen. Ik heb zelfs nog nooit een comic gelezen van wat dan ook ;)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

637
Batman VS Superman -> 7/10
Kwam wat traag op gang, duurde volgens mij een uur tegen dat er eens een confrontatie was.
Verstond ook midden in de film die woestijn scene met batman niet, dacht eerst dat dit als grap bedoeld was. Batman zag er heel raar uit met die lange bruine vest aan. Bleek het dan om een soort Inception te gaan :P
+1 Omdat België in de film voor kwam.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

639
Toon8 wrote:Batman VS Superman -> 7/10
Kwam wat traag op gang, duurde volgens mij een uur tegen dat er eens een confrontatie was.
Verstond ook midden in de film die woestijn scene met batman niet, dacht eerst dat dit als grap bedoeld was. Batman zag er heel raar uit met die lange bruine vest aan. Bleek het dan om een soort Inception te gaan :P
+1 Omdat België in de film voor kwam.
ik was ook de draad kwijt bij verschillende scènes :P
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

644
Sanity penguin wrote:
dividedx11 wrote:Daddy's Home ==> 6,6/10
Ik geef die eerder een 4/10, was teleurgesteld in Will Ferel :-)
Ochja, ik vond 'm ook niet zo slecht. Tis niet dat ik tegen m'n goesting keek, maar hij was ook zeker niet superb...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

645
Gods Of Egypt 6/10
Eerlijk gezegd had ik er iets meer van verwacht. Hetgeen wat me het ergste stoorde is dat er veel te veel cgi aanwezig was en dat merkte je echt wel. Ook het verhaal was maar matig. De acteurs waren dan wel weer goed (Jaime Lannister van GoT speelde mee). Echt slecht zoals bepaalde reviewers het noemden is het ook weer niet
Image