Re: Welke serie volg je momenteel?

631
Sinds 2 weken geleden Orange is the New Black ontdekt en vind het een leuke serie! Ben nu bijna klaar met seizoen 2, het leuke van deze serie is dat je iedereen echt op een gegeven moment gewoon als familie ziet en niet als gevangene, vind ik dan zelf.


1 aflevering van Marco Polo maar loop niet echt warm. Het is dat OitnB zo leuk is want ik kan me er niet aan zetten een volgende aflevering te gaan kijken.

Mijn vrouw kijkt " nieuwe tijden " maar ik vind dit persoonlijk de slechtste serie die ik ooit heb gezien.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

632
Ben net klaar met iZombie season 2, nu het net spannend begint te worden is het wachten op season 3 waarvan het nog niet zeker dat deze wel komt.

Deze week ook begonnen met teen wolf season 5 die weer net zo spannend is als de vorige seizoenen.

Straks ga ik eens kijken naar de eerste aflevering van stranger things. Deze serie zou een echte aanrader zijn volgens velen.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

633
Stranger things afgekeken

Echt een fantastische serie. Ik houd wel van sci-fi series in de tachtige jaren. Het verhaal was echt spannend en de acteurs waren ook best goed. Alle verhaallijnen kwamen ook op het eind erg goed bij elkaar. Het is echt een van mijn favoriete series geworden :D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

634
minermb wrote:Stranger things afgekeken

Echt een fantastische serie. Ik houd wel van sci-fi series in de tachtige jaren. Het verhaal was echt spannend en de acteurs waren ook best goed. Alle verhaallijnen kwamen ook op het eind erg goed bij elkaar. Het is echt een van mijn favoriete series geworden :D
Netflix original hé deze?
Staat ook nog op mijn lijstje om te kijken :)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

637
Gedaan met marco polo, 2e seizoen was veel beter. Marco nog steeds geen dragend hoofdpersonage, de meeste andere karakters zijn interessanter. De machtsstrijd om de troon was wel goed. Komt er een 3e seizoen?

Nu beginnen met 2e seizoen van Fargo, vond het 1e al zeer goed.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

640
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:Scream Season 2
Meer van hetzelfde uit season 1 maar iets beter dan het vorige seizoen imo.
Sebiet verder kijken naar de volgende aflevering. Vind de laatste afleveringen toch wat zwakker precies en heel da Zoe/Noah ding da aant gebeuren is...
Ik vind het best wel leuk. Kijk toch elke keer uit naar de volgende.

Uitgekeken:

TWD S6 en Between S2
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

642
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:Scream Season 2
Meer van hetzelfde uit season 1 maar iets beter dan het vorige seizoen imo.
Sebiet verder kijken naar de volgende aflevering. Vind de laatste afleveringen toch wat zwakker precies en heel da Zoe/Noah ding da aant gebeuren is...
Ik vind het best wel leuk. Kijk toch elke keer uit naar de volgende.

Uitgekeken:

TWD S6 en Between S2
Ik ook hoor! Een van mijn favoriete series van de moment. De aflevering van deze week was voor mij toch 1 van de sterkste
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

643
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:Scream Season 2
Meer van hetzelfde uit season 1 maar iets beter dan het vorige seizoen imo.
Sebiet verder kijken naar de volgende aflevering. Vind de laatste afleveringen toch wat zwakker precies en heel da Zoe/Noah ding da aant gebeuren is...
Ik vind het best wel leuk. Kijk toch elke keer uit naar de volgende.

Uitgekeken:

TWD S6 en Between S2
Ik ook hoor! Een van mijn favoriete series van de moment. De aflevering van deze week was voor mij toch 1 van de sterkste
Inderdaad een van de betere afleveringen. Blijkbaar zou in de volgende aflevering al duidelijk gemaakt worden wie die killer(s) is/zijn dus kijk uit naar volgende week. En wat ge aanhaalt van heel Zoe Noah gedoe, dat vind ik zelf ook een van de mindere aspecten van de serie, het klassieke tiener high school gebeuren.
Image
cron