Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

677
ShAmPi wrote:Allemaal goed en wel. Maar persoonlijk vindek dat je een film/serie moet kunnen snappen zonder de boeken/strips gelezen te hebben.
Volledig akkoord, ik sta gewoon in mijn stijgbeugels omdat werd geïnsinueerd dat striplezers kinds zijn of niet volwassen genoeg. Alsof het minderwaardig leesvoer is omdat er prentjes in staan. Persoonlijk vind ik het heel arrogant overkomen, maar soit. Wie ben ik, niewaar?

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

680
Ligeiro wrote: Volledig akkoord, ik sta gewoon in mijn stijgbeugels omdat werd geïnsinueerd dat striplezers kinds zijn of niet volwassen genoeg. Alsof het minderwaardig leesvoer is omdat er prentjes in staan. Persoonlijk vind ik het heel arrogant overkomen, maar soit. Wie ben ik, niewaar?
Er zijn zeer veel Amerikaanse comics en andere strips die duidelijk gericht zijn op jonge tieners. Tegelijkertijd zijn er ook massas die gericht zijn op volwassenen, maar vooral bij de niet-Amerikaanse strips is het publiek daarvoor denk ik al een pak kleiner. De gemiddelde Belg of Nederlander komt enkel in contact met de bekendste Marvel of DC comics en Franco-Belgische bagger als Jommeke en Suske en Wiske, en dat geeft dat vertekend beeld.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

681
Goh tezien hoe je het opneemt.
Ik vind ook vele zaken voor kinderen.
Maar dat wil niet zeggen dat ik er mij niet met amuseer of plezier.

Ok ben nu 31 en heb me vorige week een waterpistool gekocht.
Ik ga ook binnenkort een slotracebaan kopen.
Wanneer ik iets in elkaar steek van speelgoed voor maat zijne kleine van 3 speel ik er ook mee.
Ik heb dan ook geen schaamte om zo een zaken te doen.
Want ik denk dat er vele mensen zijn die kidstoys wel leuk vinden maar er niet mee willen spelen omdat het voor kids is...

Who fucking cares!

Heck. Ik heb overtlaatst zelfs een tattoo van bij de kauwgom van de smurfen op mijn schaamstreek gezet. (De lies)

En geloof me. Je krijgt ze er moeilijker af als 20 jaar geleden... haha
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

682
Ligeiro wrote:
ShAmPi wrote:Allemaal goed en wel. Maar persoonlijk vindek dat je een film/serie moet kunnen snappen zonder de boeken/strips gelezen te hebben.
Volledig akkoord, ik sta gewoon in mijn stijgbeugels omdat werd geïnsinueerd dat striplezers kinds zijn of niet volwassen genoeg. Alsof het minderwaardig leesvoer is omdat er prentjes in staan. Persoonlijk vind ik het heel arrogant overkomen, maar soit. Wie ben ik, niewaar?
Heb ik ooit gezegd dat je kinds bent en niet volwassen genoeg? Nee, alleen maar dat ik strips voor kinderen vind. Heel veel mensen delen die mening, en de reden die tjeefkeuh vermeld heeft er alles mee te maken.
Shampi zegt dat hij een water pistool gekocht heeft, wel ik vind dat speelgoed voor kinderen. Maar als volwassene kan je daar perfect eens mee spelen en ik ga niemand daar voor veroordelen maar zelf blijf ik dat voor kinderen vinden ;)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

683
Toon8 wrote:
Ligeiro wrote:
ShAmPi wrote:Allemaal goed en wel. Maar persoonlijk vindek dat je een film/serie moet kunnen snappen zonder de boeken/strips gelezen te hebben.
Volledig akkoord, ik sta gewoon in mijn stijgbeugels omdat werd geïnsinueerd dat striplezers kinds zijn of niet volwassen genoeg. Alsof het minderwaardig leesvoer is omdat er prentjes in staan. Persoonlijk vind ik het heel arrogant overkomen, maar soit. Wie ben ik, niewaar?
Heb ik ooit gezegd dat je kinds bent en niet volwassen genoeg? Nee, alleen maar dat ik strips voor kinderen vind. Heel veel mensen delen die mening, en de reden die tjeefkeuh vermeld heeft er alles mee te maken.
Shampi zegt dat hij een water pistool gekocht heeft, wel ik vind dat speelgoed voor kinderen. Maar als volwassene kan je daar perfect eens mee spelen en ik ga niemand daar voor veroordelen maar zelf blijf ik dat voor kinderen vinden ;)
en als fervent striplezer leg ik die link

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

684
Jammer dat je die link legt, ook al is die niet zo bedoeld.

Anyway :P
The big short -> 7/10
Bij momenten langdradig en een beetje saai, maar vooral ook veel grappig en interessante stukken. Zeker als ze die typische wall steert termen proberen uit te leggen. En uiteindelijk wel zeer erg om te zien hoe een kleine egoïstische minderheid gezorgd heeft voor een economische crisis. En dat het ernaar uitziet dat de hele cyclus weer herhaald zal worden.

10 cloverfield lane -> 7/10
Ik vond het niet echt een thriller zoals de film zichzelf voorstelt. Eerder was ik meer nieuwsgierig naar wat er nu ging gebeuren toen ze weer iets nieuw ontdekten over die rare kerel. John goodman speelt zijn rol fantastisch goed.
Al was het einde wel zeer raar omdat het in het universum van cloverfield moest passen. Je zag wel dat de film oorspronkelijk was gemaakt zonder dat het in dat universum zou plaats vinden, vandaar dus het rare einde als je het met de rest van de film vergelijkt.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

687
gamerke1992 wrote:Fc de kampioenen jubilee generale: 5/10

De eerste film vond ik echt grappig. Maar deze miste de geslaagde humor van de vorige film.
en ze gaan ook nog een derde maken ! lieve god, van uitmelken gesproken ! maar soit, ik geef die film een kans, op één voorwaarde.... en dat is dat mijn favoriete personage Pico terugkeert !!
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

689
Elexus wrote:The Impossible. Mooie, aangrijpende film. Zeker voor het grootste gedeelte niet echt een feelgood movie (gaat over tsunami) maar toch blij dat ik hem heb gezien.

7/10
Een van de weinige films waarbij ik door de fantastische acteerprestaties spontaan ging wenen. Zowel Ewan McGregor als Naomi Watts en hun zoon gespeeld door Tom Holland waren fantastisch. Je voelt echt mee met die personages en beeld je meteen in hoe vreselijk het moet zijn om in het ongewisse te blijven en zich af te vragen of jouw familieleden nog leven of niet. :dizzy:
Image
cron