Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

691
NTGSruler wrote:Eye in The Sky gisteren gaan bekijken in de cinema. Ewel, jongens ik vind het echt een aanrader. Fantastisch spannend, zalige conversaties die je doen nadenken over bepaalde situaties. Ik geef hem een 8,5/10
Klinkt goed, had er nog nooit van gehoord...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

692
dividedx11 wrote:
NTGSruler wrote:Eye in The Sky gisteren gaan bekijken in de cinema. Ewel, jongens ik vind het echt een aanrader. Fantastisch spannend, zalige conversaties die je doen nadenken over bepaalde situaties. Ik geef hem een 8,5/10
Klinkt goed, had er nog nooit van gehoord...
Het gaat over het hedendaagse terrorisme en een bepaalde situatie waarin ze het proberen te bestrijden..
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

700
Mr.Wolf wrote:X-Men: Apocalypse 7.5/10
Nog nooit een x-men film gezien (wel zo enkele stukje van als het op tv komt). Ik kon ook wel niet met alles volgen daarom. Toch nog beter als verwacht. Zeker en vast een paar memorable scenes (zoals die van Quicksilver)
De andere X-men films zijn zeker aanraders en mogelijks vind je Apocalypse nog wat leuker omdat je dan iedereen herkent van de vorige films. :D
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

704
Chappie 6,5/10

6,5 voor het kinderlijk enthousiasme van Chappie himself, en voor Die Antwoord

The Martian 8/10
Interstellar vond ik beter, maar deze moet niet onderdoen. er zit meer humor in dan ik had verwacht

Kingsmen 8,5/10
ik zeg hier maar één ding over: Manners maketh man ;)
cron