Re: Welke serie volg je momenteel?

691
Tjeefkeuh wrote:Meh, weer 99% sociale commentaar en 1% humor. Er is ook weer een overkoepelend verhaal.
Ik zal er mij weer maar eens doorsleuren vandejaar zeker.
Ik vond er ook niet veel aan, het probleem zit hem nog altijd in het feit dat wij geen amerikanen zijn en daardoor hun nieuws niet volgen. Hierdoor kan je het nieuwe SP ook maar amper volgen. Dat er een zwarte speler ging zitten bij het volkslied had ik nog van gehoord, maar dat van cyber pesten niet echt. Het enige dat iedereen kon begrijpen waren die member berries en de presidentsverkiezing. Het was vooral een aflevering die volgepropt was met news content dat het totaal niet meer samenhing en ook niet grappig meer was.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

692
Toon8 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Meh, weer 99% sociale commentaar en 1% humor. Er is ook weer een overkoepelend verhaal.
Ik zal er mij weer maar eens doorsleuren vandejaar zeker.
Ik vond er ook niet veel aan, het probleem zit hem nog altijd in het feit dat wij geen amerikanen zijn en daardoor hun nieuws niet volgen. Hierdoor kan je het nieuwe SP ook maar amper volgen. Dat er een zwarte speler ging zitten bij het volkslied had ik nog van gehoord, maar dat van cyber pesten niet echt. Het enige dat iedereen kon begrijpen waren die member berries en de presidentsverkiezing. Het was vooral een aflevering die volgepropt was met news content dat het totaal niet meer samenhing en ook niet grappig meer was.
Daar sluit ik mij wel bij aan. South Park is met zijn actualiteit vooral gericht op Amerika. Zeker als je dan vergelijkt met pakweg The Simpsons, die het met hun verwijzingen zo aanpakken dat iedereen die wat actualiteit volgt, effectief mee is. Moet nu ook wel zeggen dat ik niet zooo bijster fan ben van South Park.
Binnenkort alleszins terug meer om te volgen nu het najaar eraan komt.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

694
Tjeefkeuh wrote:Meh, weer 99% sociale commentaar en 1% humor. Er is ook weer een overkoepelend verhaal.
Dat was ook het gevoel dat ik had. Ik hoop dat deze eerste aflevering louter diende om de setting en thema's wat te schetsen en dat het vanaf de volgende beter wordt met meer humor.

Re: Welke serie volg je momenteel?

695
dividedx11 wrote:Momenteel aan het kijken naar de seizoensfinale van de spannende topserie 'The Night Of'

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Heb 'm intussen uitgekeken, en wat een topper was dat! Zeker een aanrader. :cool:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

696
Afgelopen vrijdag avond begonnen met Sleepy Hollow seizoen 1. Zit nu al in seizoen 2 aflevering 8. Lang geleden dat ik een serie zo veel achter elkaar heb gekeken :cool:

Moet nu eigenlijk niet te snel seizoen 2 afkijken want seizoen 3 komt pas half oktober uit op dvd.
(vind het nog steeds stom dat ze alleen Seizoen 1 op blu ray hebben uitgebracht hier in NL). Nja dvd is ook te doen :D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

702
minermb wrote:
RoyVdW wrote:Staat seizoen 6 van TWD op Netflix? Dan ga ik denk terug een maand het nemen die moet ik nog zien. S5 ga ik nu kopen op Bol op BD die staat nu in sale voor €20 die komt van €37.
Seizoen 6 staat nog niet op netflix ;)
Ik dacht da ik ergens las da volgende maand ofzo het volgende seizoen op netflix komt, maar da kunt ge beter ook is opzoeken
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

703
Ascension S1 gedaan, werd beter, blijft wel middelmatig, maar zo te zien geen S2
Begonnen met Running Wild met Bear Grylls S3
Nog steeds Deadliest Catch S12

Benieuwd welke series ze gaan geven op de nieuwe zender CAZ, want het lijkt erop dat ze in de reclame ervan Black Sails tonen
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke serie volg je momenteel?

704
Juist seizoen 1 van The Returned gezien. Ik heb er zelfs wat mijn twijfels over. Het verhaal zelf was maar gewoontjes. Vooral het begin. Naar de 2e helft begon het dan weer beter te worden. Heel veel gebeurd er ook niet tijdens de aflevering (enkel tijdens de eerste 4 min. en de laatste 4 min.). Het eindigt dan ook weer met ne serieuze cliffhanger, terwijl seizoen 2 niet meer komt.
Nu dan weer begonnen met seizoen 4 van Orange Is The New Black. Was wel weer sterk begonnen en hopelijk wordt het nog sterker
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

705
Mr.Wolf wrote:Juist seizoen 1 van The Returned gezien. Ik heb er zelfs wat mijn twijfels over. Het verhaal zelf was maar gewoontjes. Vooral het begin. Naar de 2e helft begon het dan weer beter te worden. Heel veel gebeurd er ook niet tijdens de aflevering (enkel tijdens de eerste 4 min. en de laatste 4 min.). Het eindigt dan ook weer met ne serieuze cliffhanger, terwijl seizoen 2 niet meer komt.
Nu dan weer begonnen met seizoen 4 van Orange Is The New Black. Was wel weer sterk begonnen en hopelijk wordt het nog sterker
Er is nog een tweede seizoen van de Franse versie, maar veel antwoorden moet ge daarvan ook niet verwachten.
cron