Re: Welke serie volg je momenteel?

706
Tjeefkeuh wrote:
Mr.Wolf wrote:Juist seizoen 1 van The Returned gezien. Ik heb er zelfs wat mijn twijfels over. Het verhaal zelf was maar gewoontjes. Vooral het begin. Naar de 2e helft begon het dan weer beter te worden. Heel veel gebeurd er ook niet tijdens de aflevering (enkel tijdens de eerste 4 min. en de laatste 4 min.). Het eindigt dan ook weer met ne serieuze cliffhanger, terwijl seizoen 2 niet meer komt.
Nu dan weer begonnen met seizoen 4 van Orange Is The New Black. Was wel weer sterk begonnen en hopelijk wordt het nog sterker
Er is nog een tweede seizoen van de Franse versie, maar veel antwoorden moet ge daarvan ook niet verwachten.
Ik denk toch da ik het ga skippen, want 1 seizoen was wel genoeg :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

707
Mr.Wolf wrote:
minermb wrote:
RoyVdW wrote:Staat seizoen 6 van TWD op Netflix? Dan ga ik denk terug een maand het nemen die moet ik nog zien. S5 ga ik nu kopen op Bol op BD die staat nu in sale voor €20 die komt van €37.
Seizoen 6 staat nog niet op netflix ;)
Ik dacht da ik ergens las da volgende maand ofzo het volgende seizoen op netflix komt, maar da kunt ge beter ook is opzoeken
Ok thnx.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

711
Sanity penguin wrote:
Maxidomino wrote:
Sanity penguin wrote:Callboys; weer een prachtige rol voor Matteo Simoni :lol:
Ik ben ook net beginne kijken omdat al mijn vrienden ernaar kijken en het is soms echt schaterlachen. :D
Vooral de dagdroom van Sigi vorige week (afl. 3) was hilarisch :D
Inderdaad, bij die scene en bij die scene van de VOF lag ik plat. "Moeten wij dan in een nieuw gebouw?" :lol:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

716
Sanity penguin wrote:Net eerste aflevering van Westworld gezien. Intrigerend en het staat bol van de goede acteurs. Benieuwd naar de rest van het verhaal. Het lijkt mij alleszins ingewikkeld ook :D
Dat het ingewikkeld is, is ook wat mij het meest is bijgebleven. Maar het lijkt me ook een intrigerend verhaal en de eerste episode was al zeer goed geschreven. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen. :cool:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

719
Vooral wachten op nieuwe seizoenen en wat de zender 6 en CAZ geven in de toekomst want veel van hun reclame hebben ze nog niet waargemaakt...
Maar verder:
Deadliest Catch S12
Running Wild with Bear Grylls S3
Volgende week: Brooklyn nine nine
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron