Re: Metalheads Convergence Corner

80
ShAmPi wrote:Ik was er ni.
Maar ik denk dat niemand van jullie zo een goede graspop hadden als ne maat van mij :)

http://stubru.be/graspop/sofiedoetgitaa ... oofdpodium
Dat moet inderdaad een fantastische ervaring zijn :cool:
20 jaar op rij kunnen gaan, wow. Ik vind dat ik nu al geluk heb dat ik 6 jaar achter elkaar ben geweest, dat het lukte qua planning. Ik hoop dat ik ook die 20 jaar op rij zal kunnen halen, als het dan nog zou bestaan natuurlijk :p

Re: Metalheads Convergence Corner

83
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:En mss dan ook een gitaar :cool:
Ik ben een percussionist, dus ik zou een Graspop-drum toch iets leuker vinden :p
Al is het moeilijker om zomaar mee te geven :O

fsterchele23 en DaSoldier_BE zijn precies nog eventjes aan het bekomen? :p

niet echt :cool:
wat druk met me werk
ot


en holy shit

Re: Metalheads Convergence Corner

86
Captain Witwicky wrote:Mijn hoogtepunt was het meevolgen van de livestream van Hollywood Undead.
Mijn dieptepunt was het niet kunnen meevolgen van de livestream van Sonata Arctica.
Hollywood Undead hebben we live gezien, was best amusant, maar ik denk niet dat het mijn favoriete subgenre is :p

Hier de aftermovie:



Nu kunnen we al beginnen uitkijken naar volgend jaar :)

Re: Metalheads Convergence Corner

87
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Mijn hoogtepunt was het meevolgen van de livestream van Hollywood Undead.
Mijn dieptepunt was het niet kunnen meevolgen van de livestream van Sonata Arctica.
Hollywood Undead hebben we live gezien, was best amusant, maar ik denk niet dat het mijn favoriete subgenre is :p

Hier de aftermovie:

Nu kunnen we al beginnen uitkijken naar volgend jaar :)
Ik weet niet goed of je het een subgenre van metal kan noemen, eigenlijk, want ze hebben ook nogal hevige rapsongs. Ze hebben ook wel wat hardere liedjes (o.a. een paar die ze niet hadden gespeeld) dus dan kan je zeggen dat het een gewone band is die wat metal/hard rock speelt.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Metalheads Convergence Corner

88
Captain Witwicky wrote:Ik weet niet goed of je het een subgenre van metal kan noemen, eigenlijk, want ze hebben ook nogal hevige rapsongs. Ze hebben ook wel wat hardere liedjes (o.a. een paar die ze niet hadden gespeeld) dus dan kan je zeggen dat het een gewone band is die wat metal/hard rock speelt.
Van hoe ik ze gezien heb op Graspop, is het een groep die ik onder de rap rock plaats. Ze hebben wel nog andere soorten nummers ook, die meer rock-achtig zijn, moeilijk te definiëren inderdaad.