Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

751
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
Hmm, smaken verschillen duidelijk :p
Ik vind ze ook niet echt bepaald mooi :) en ik herinner mij nog een horrorfilm waar ze in mee speelde en toen was dat echt nog een jong meisje. Ben ik dan zo oud geworden haha.
Dat was dan waarschijnlijk The Amityville Horror?
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

752
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
Hmm, smaken verschillen duidelijk :p
Ik vind ze ook niet echt bepaald mooi :) en ik herinner mij nog een horrorfilm waar ze in mee speelde en toen was dat echt nog een jong meisje. Ben ik dan zo oud geworden haha.
Dat was dan waarschijnlijk The Amityville Horror?
Zij was een onsterfelijk kind. En werd verliefd op een jongetje. Ze beschermde die enzo. Meer weet ik e r niet direct meer over
Image
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

753
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
Hmm, smaken verschillen duidelijk :p
Ik vind ze ook niet echt bepaald mooi :) en ik herinner mij nog een horrorfilm waar ze in mee speelde en toen was dat echt nog een jong meisje. Ben ik dan zo oud geworden haha.
Dat was dan waarschijnlijk The Amityville Horror?
Zij was een onsterfelijk kind. En werd verliefd op een jongetje. Ze beschermde die enzo. Meer weet ik e r niet direct meer over :)
Let me in
Ik zie ze overigens graag spelen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

756
dividedx11 wrote:
Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
Hmm, smaken verschillen duidelijk :p
Ik vind dat ze er best wel mag zijn :p geef eens even een voorbeeld van een celeb die jij knap vind?
Image
Juist jammer van de platte tetten en stokken van tepels :D
Voor de rest straalt Milla pure sex uit :D
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

758
ShAmPi wrote:
dividedx11 wrote:
Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
Hmm, smaken verschillen duidelijk :p
Ik vind dat ze er best wel mag zijn :p geef eens even een voorbeeld van een celeb die jij knap vind?
Image
Juist jammer van de platte tetten en stokken van tepels :D
Voor de rest straalt Milla pure sex uit :D
Slik, das geen misse !!

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

759
ShAmPi wrote:
dividedx11 wrote:
Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
Hmm, smaken verschillen duidelijk :p
Ik vind dat ze er best wel mag zijn :p geef eens even een voorbeeld van een celeb die jij knap vind?
Image
Juist jammer van de platte tetten en stokken van tepels :D
Voor de rest straalt Milla pure sex uit :D
Pff, kweet het niet goed. Lelijk is ze niet, maar toch liever iets anders.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

763
holidays Een film met een verzameling van 8 korte horror films over de feestdagen. De ene was goed en de ander weer barslecht, dus ik geef een mening per feestdag
  1. Valentijns dag
    Een meisje die gepest wordt is verliefd op haar coach die een hart nodig heeft. Je kunt al raden wat er gebeurt.
    Ik geef deze nog net een voldoende 5,5/10
  2. Saint patricks day
    Een lerares wil zwanger worden en een nieuw eigenaardig kind zorgt daar op een magische wijze voor. De vrouw baart alleen geen mens.
    Ik vond deze wel grappig, Alleen "de baby" op het eind was zo nep 6,5/10
  3. Pasen
    Een meisje ontdekt de paashaas die nog nooit iemand heeft gezien.
    Deze vond ik echt niks. 3/10
  4. Moederdag
    Een vrouw die zwanger blijft worden gaat naar een stel heksen voor hulp
    Deze was gewoon echt saai 2/10
  5. Vaderdag
    Een lerares ontvangt een cassette tape van haar vader die lang geleden weggegaan is en waarop staat hoe zij hem kan vinden
    Dit was een van de beste. Een mooi verhaal, maar alleen het einde was raar en onduidelijk 9/10
  6. Halloween
    Deze gaat over een man die meiden opdraagt om web cam sex te doen. Tijdens Halloween komen 3 meiden in opstand en hij krijgt het moeilijk.
    Ik vond deze wel grappig, alleen het bloed was zo nep 6/10
  7. Kerstmis
    Een man doet iets vreselijks om een virtual reality bril te krijgen voor zijn zoon. Maar na een tijdje achtervolgt het hem
    Deze vond ik best leuk gedaan 8/10
  8. Oudjaar
    Een doorgedraaide man vindt een even zo doorgedraaide vrouw
    Ik vond deze niet zo heel erg leuk 5/10
De hele film bij elkaar geef ik een 5/10
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

765
Gisteren Independance Day 2 gezien. Was wel een leuke film, de eerste was toch beter. In de eerste zat nog iets of wat logica in, maar in deze was het vooral veel schieten en vechten, een echte popcorn film. Het is overduidelijk dat er een vervolg zal komen binnen enkele jaren. Krijgt van mij een 5/10, leuke film maar dat is het ook. :P
Image
cron