Re: Welke serie volg je momenteel?

759
Toon8 wrote:Seizoen 7 van The walking dead blijft maar verder aanmodderen :(
Heb nog niet verder gekeken, maar de eerste twee afleveringen waren toch geniaal? Wordt het echt zo slecht? :moe:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

763
Maxidomino wrote:
Toon8 wrote:Seizoen 7 van The walking dead blijft maar verder aanmodderen :(
Ben ermee gestopt en heb er nog geen spijt van. Kijk liever naar Westworld, dat is pas een serie. :cool:
Bij de laatste aflevering ook een paar keer gedacht waarom ik nog aan het kijken ben, maar ik heb hoop dat het volgende aflevering wat beter word ;)
dividedx11 wrote: Heb nog niet verder gekeken, maar de eerste twee afleveringen waren toch geniaal? Wordt het echt zo slecht? :moe:
Ik vond de 1e aflevering niet zo goed, maar dat is kwestie van smaak. De 2e aflevering was wat beter door dat het wat absurd/grappig was, maar vanaf de 3e werd het regelrecht saai.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

765
Elexus wrote:Gisterenavond ook naar de nieuwe TWD gekeken en ik kan Toon compleet volgen in zijn opinie, wat een saaie bedoening zeg. :L:
Ik plan vanavond te kijken. Ik zit ook al vanaf aflevering 1 van het nieuwe seizoen op mijn honger en hoopte eindelijk op wat meer actie en initiatief deze aflevering, maar wordt weer niks blijkbaar?
Image