Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

767
Maxidomino wrote:Gisteren Independance Day 2 gezien. Was wel een leuke film, de eerste was toch beter. In de eerste zat nog iets of wat logica in, maar in deze was het vooral veel schieten en vechten, een echte popcorn film. Het is overduidelijk dat er een vervolg zal komen binnen enkele jaren. Krijgt van mij een 5/10, leuke film maar dat is het ook. :P
Ik snap niet dat veel mensen dit de slechtste film vinden van de afgelopen jaren. Ik vond het nog wel redelijk goed
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

772
Now You See Me 2 8.5/10
Ben wel fan van dit soort films. Ik weet niet of ik de deze of de vorige beter vond. Wel blij dat ze 1 van de hoofdpersonages hebben laten verdwijnen en er een veel leukere voor in de plaats hebben laten komen. Als ge de eerste hebt gezien moet ge sowieso de deze ook gezien hebben (Morgan Freeman speelt mee, dus genoeg gezegd denk ik)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

773
Mr.Wolf wrote:Now You See Me 2 8.5/10
Ben wel fan van dit soort films. Ik weet niet of ik de deze of de vorige beter vond. Wel blij dat ze 1 van de hoofdpersonages hebben laten verdwijnen en er een veel leukere voor in de plaats hebben laten komen. Als ge de eerste hebt gezien moet ge sowieso de deze ook gezien hebben (Morgan Freeman speelt mee, dus genoeg gezegd denk ik)
Ik geef Now You See Me 2 ook een 8.5/10. Heel leuke film, waardige opvolger van den eerste. :)
Image
cron