Re: Welke serie volg je momenteel?

766
Sanity penguin wrote:
Elexus wrote:Gisterenavond ook naar de nieuwe TWD gekeken en ik kan Toon compleet volgen in zijn opinie, wat een saaie bedoening zeg. :L:
Ik plan vanavond te kijken. Ik zit ook al vanaf aflevering 1 van het nieuwe seizoen op mijn honger en hoopte eindelijk op wat meer actie en initiatief deze aflevering, maar wordt weer niks blijkbaar?
Alles is precies zo een grote buildup naar dé confrontatie, allez dat hoop ik toch. Anders is't echt een faalseizoen. :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

767
Elexus wrote:
Sanity penguin wrote:
Elexus wrote:Gisterenavond ook naar de nieuwe TWD gekeken en ik kan Toon compleet volgen in zijn opinie, wat een saaie bedoening zeg. :L:
Ik plan vanavond te kijken. Ik zit ook al vanaf aflevering 1 van het nieuwe seizoen op mijn honger en hoopte eindelijk op wat meer actie en initiatief deze aflevering, maar wordt weer niks blijkbaar?
Alles is precies zo een grote buildup naar dé confrontatie, allez dat hoop ik toch. Anders is't echt een faalseizoen. :p
Dat is al elk seizoen zo toch

Re: Welke serie volg je momenteel?

769
Luke Cage uitgekeken,

Er hangt een lekker sfeertje in deze serie, er zitten / zaten een goeie cast in deze serie, Shades is niet normaal vet,

Toch bleef de hele serie me niet echt boeien, niet echt benieuwd naar een vervolg, vind deze hetzelfde niveau als Jessica Jones en Daredevil seizoen 2,

Daredevil seizoen 1 blijf het beste tot nu toe
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

771
Op aanraden van een collega ben ik de animereeks attack on titan beginnen kijken. Ik vertelde dat ik death note zo goed vondt en aangezien hij een echte animefreak is heeft hij wat voorstellen gedaan. Het gaat eigenlijk over de menselijke beschaving die binnen muren van 50 meter hoog wonen om zich te beschermen tegen titanen die mensen opeten. Na 100 jaar vrede is er echter een titaan die groot genoeg is om de muur af te breken. De eerste twee afleveringen waren goed. Ik moet wel wat wennen aan anime, ik vind vooral reacties van de personages vreemd, maar dat zal wel typisch zijn. Verder is het heel luguber en spannend.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

779
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Wie heeft de serie supergirl al bekeken? In the flash en arrow kwam zij voorbij, want anders had ik niet geweten dat die bestond.
Volg ik en nu bezig aan seizoen twee. Best goed en gezien de cross-overs met flash en arrow af en toe extra leuk om dan te kijken.
Goed om te weten, dan ga ik die ook zeker zien :) Het laatste seizoen van arrow moet ik nog bekijken. Te weinig tijd, dus bleef het bij the flash seizoen 3 :p
Image